בכר: "לנטע יש מחויבות כלפיי המועדון"
(בכר: לנטע יש מחויבות כלפיי המועדון)
הביקוש לשחקני הקישור של מכבי חיפה רק הולך וגובר. בספרד פורסם כי ג'ירונה מעוניינת לצרף את אחד הכוכבים הגדולים של הירוקים, עלי מוחמד.
על-פי אותו דיווח בקבוצה הקטאלנית, המדורגת במקום ה-12 בליגה הספרדית, התרשמו מהיכולת של הקשר, במיוחד בליגת האלופות. העיתונאי, איבן קווירוס, שפרסם את הידיעה, טוען שמכבי חיפה עשויה לדרוש על מוחמד סכום שנע בין 2.5 ל-3 מיליון אירו וכי ההעדפה של הקבוצה היא לצרף אותו בהשאלה עם אופציית רכישה.
2 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
מבוקש בספרד. מוחמד
(צילום: עוז מועלם)
מוחמד הגיע לישראל ב-2015 כשחתם בבית"ר ת"א/בת-ים. לאחר מכן עבר למכבי נתניה והפך לאחד הקשרים הכי טובים בליגת העל, מה שגרם לביתר ירושלים להחתים אותו ב-2019 תמורת 1.5 מיליון אירו. לקראת עונת 2021/22 הצטרף מכבי חיפה וזכה עימה באליפות המדינה.
מוחמד, כאור, לא השחקן היחידי של חיפה שמבוקש בעולם. נטע לביא, כידוע, בדרך לגמבה אוסקה היפית ואילו רק שלשום דווח בתקשורת הסרבית כי מכבי חיפה דחתה הצעה בגובה של מיליון אירו על דולב חזיזה. "חזיזה משך את תשומת ליבה של פרטיזן כבר בקיץ, כשמכבי חיפה הדיחה את הכוכב האדום במוקדמות ליגת האלופות", נכתב ב"טלגרף" הסרבי. "מדובר בקשר נהדר, שהיה מעורב בכל שלושת השערים של מכבי חיפה במשחק מול הכוכב האדום בסמי עופר".
2 צפייה בגלריה
חואן קואדרדו שחקן יובנטוס מול עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה
חואן קואדרדו שחקן יובנטוס מול עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה
בג'ירונה התרשמו מהיכולת של מוחמד, במיוחד בליגת האלופות
(צילום: עוז מועלם)
על-פי מספר דיווחים בסרביה, המנהל הספורטיבי של פרטיזן, איביצ'ה קארלי, רצה מאוד את חזיזה, אולם קיבל סירוב מוחלט מהירוקים. באחד הפרסומים אף נטען כי השחקן היה יכול להכפיל את שכרו, מה שלבסוף כאמור לא יקרה.
יש לציין כי חזיזה מחזיק בחוזה במכבי חיפה עד סוף העונה הבאה, וגם לאחר המשחק מול סקציה נס ציונה סיפר כי הוא אינו מעוניין לעזוב את האלופה.