מכה לנבחרת ישראל האולימפית: ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי על פי התשובה הרשמית של פיפ״א, בעקבות הפנייה של ההתאחדות, הרחקתו של רוי רביבו בתוקף והוא לא יוכל לקחת חלק בשני המשחקים הראשונים בטורניר האולימפי. ההתאחדות בוחנת את האפשרות המשפטית לערער בהקדם על ההחלטה הנוכחית.
רביבו הורחק במשחק הנבחרת הבוגרת מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו, ואמור לרצות עונש הרחקה של שני משחקים, אך בנבחרת הופתעו מכך ועד אתמול לא ידעו שההרחקה עלולה להשפיע על המשחקים האולימפיים. "בישיבה הטכנית שהייתה אז פתאום הודיעו שהוא מורחק", אמר אתמול המאמן גיא לוזון, "זה לא הגיוני, בדרך כלל מודיעים לפני ואז אתה יודע להיערך".
1 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
מכה לנבחרת ישראל. רביבו
(צילום: עוז מועלם)
המשמעות היא שהמגן השמאלי של מכבי ת"א (21), מגיבורי הנבחרת הצעירה ונבחרת הנוער בקיץ הקודם, ייעדר מהמשחקים מול מאלי (שלישי, 22:00) ופראגוואי (שבת, 20:00). מי שצפוי לפתוח במקומו הוא נועם בן הרוש, המגן בן ה-19 של הפועל חיפה.
בגזרת החדשות הטובות, מוקדם יותר הודיעה ההתאחדות כי ניב אליאסי עבר מבחן כשירות הבוקר בהצלחה, ויצטרף הערב לסגל הנבחרת האולימפית בפריז. כזכור, שחקנה של הפועל באר-שבע הפך לשוער הראשון לאחר שנודע כי דניאל פרץ ייעדר מהאולימפיאדה בעקבות פציעה.
נדב צנציפר, שליח ynet ו"ידיעות אחרונות" לפריז"
(צילום: עוז מועלם)