לאחר טקס הפתיחה המרשים של אולימפיאדת פריז, עוד ועוד ענפים יצאו היום (שבת) לדרך - ביניהם טורניר הטניס. כמה מהשמות המסקרנים ביותר כבר הספיקו להיכנס למעגל התחרויות ועשו זאת בהצלחה: נובאק ג'וקוביץ' פתח בצורה חלקה עם 0:6, 1:6 על מתיו אבדן הניו זילנדי. גם אלוף ווימבלדון בשנתיים האחרונות, קרלוס אלקראס, לא התקשה בדרך לשלב הבא, כך גם איגה שוויונטק וג'זמין פאוליני.
בהמשך הערב אמור לעלות רפאל נדאל, אולי בהופעתו האחרונה לפני הפרישה, כשיתחרה יחד עם אלקראס במסגרת טורניר הזוגות מול אנדרס מולטני ומקסימו גונסאלס הארגנטינאים.
3 צפייה בגלריה
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'
פתח בצורה חלקה. נובאק ג'וקוביץ'
(PATRICIA DE MELO MOREIRA / AFP)
3 צפייה בגלריה
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס
האלוף מווימבלדון בשלב הבא. קרלוס אלקראס
(Martin BERNETTI / AFP)
3 צפייה בגלריה
הטניסאית הפולנייה איגה שוויונטק
הטניסאית הפולנייה איגה שוויונטק
גם היא עלתה. איגה שוויונטק
( PATRICIA DE MELO MOREIRA / AFP)
ג'וקוביץ' הגיע למשחקים האולימפיים לאחר ההפסד הכואב בגמר ווימבלדון לאלקראס בשנה השנייה ברציפות. את שנת 2024 פתח שיאן הזכיות בטורנירי גראנד סלאם בצורה רעה כשהודח בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בידי יאניק סינר, נאלץ לפרוש מרולאן גארוס בעקבות פציעה וכאמור הפסד בגמר בלונדון. עם זאת, את הטורניר האולימפי הוא פתח נהדר כשהביס ללא כל קושי את אבדן, כשהוא מפסיד משחקון אחד בלבד לאורך כל המשחק.
גם ניצחונו של אלקראס לא הוטל בספק, למרות שהפסיד שלושה משחקונים במערכה הראשונה מול האדי חביב הלבנוני (275 בעולם) בדרך ל-3:6, 1:6 - ששלח אותו לשלב הבא.
שוויונטק, המדורגת מספר 1 בעולם בנשים, הסתבכה מעט במערכה השנייה מול אירינה קמליה-בגו הבלגית (136 בעולם) אך בסופו של דבר ניצחה 2:6, 5:7. מי שעוד עלתה לסיבוב השני היא ג'זמין פאוליני, הפיינליסטית משני הגראנד סלאמים האחרונים (ווימבלדון ורולאן גארוס).