שגיא מוקי הודח היום (שלישי) בשלב שמינית הגמר באולימפיאדה. מוקי הצליח לנצח בקרב הראשון שלו, אבל לאחר מכן הפסיד ללי ג'ונוואן הקוריאני באיפון בניקוד הזהב.
מוקי דיבר על הקשר עם מאמנו אורן סמדג'ה, שבנו עומר ז"ל נפל בקרב בעזה: "אני עם אורן מגיל 5, הוא כמו אבא שני בשבילי. כל המקרה שהיה לא מזמן השפיע עליי לא מעט. בימים הראשונים אחרי שהבנתי מה קרה, לא מצאתי כוחות להתאמן, אבל אספתי את עצמי וניתבתי את המקום הזה למוטיבציה. בשביל עומר ז"ל ובשביל כל החיילים שנלחמים באומץ היה חשוב לי לא לוותר".
2 צפייה בגלריה
שגיא מוקי
שגיא מוקי
שגיא מוקי
(צילום: עוז מועלם)
גילי שריר מדברת אחרי ההפסד בקרב הראשון בפריז
(צילום: עוז מועלם)
על העתיד: "יש מחשבות לבלות קצת עם המשפחה, מעל 12 שנה לא הקדשתי להם זמן. יש לי ילד קטן, בקרוב עוד אחת, אז אני אבלה קצת עם המשפחה, נטען מצברים ונכוון את דרכי קדימה. לסכם את הקריירה? אני לא יוצא בהצהרות".
"מה שעזר לי להגיע לכל ההישגים שלי, זה הגישה שלי, הדרך שלי, זה מי שאני. בסופו של דבר חונכתי, באתי מהבית, עם ערכים של לא לוותר. אנשים חשבו שלא אוכל לחזור לג'ודו - חזרתי והגעתי לשיאים חדשים. אם יש ילד קטן שצופה בנו שיידע שכולנו עוברים רגעים לא פשוטים. אנחנו חזקים כשאנחנו מתגברים עליהם. שמתי את הלב על המזרן ובשבילי זה הדבר הכי חשוב. כל אחד שיש לו את החלום - שלא יוותר עליו".
2 צפייה בגלריה
גילי שריר נגד קלאריס אגבייננו
גילי שריר נגד קלאריס אגבייננו
רק כמעט. שריר
(צילום: עוז מועלם)
גם גילי שריר הודחה מפריז, רק שהיא הפסידה קרב בקרב הראשון. האמת, כצפוי לאלופה האולימפית קלריס אגבניינו. "ניסיתי לעשות תרגיל שמבחינתי לפחות לא היה בו ניקוד לא לי ולא לה, אבל השופטים ראו את זה אחרת", אמרה שריר לאחר הקרב. "זה הג'ודו, זה הספורט וזה מה שיפה בו. אין לי מה לעשות עם זה עכשיו".
"זה מתסכל כי ידעתי שככל שהקרב יתקדם, הסיכויים שלי לנצח עולים. באמת האמנתי שאני מסוגלת לנצח אותה. מול הקהל ומול הכול. וזה היה חצי מהקרב. ראיתם איך זה נגמר, חבל".