לא יהיה באולימפיאדה: קוואי לנארד נופה היום (רביעי) מסגל ארה"ב לפריז 2024 עקב רגישות בברכו. לנארד הגיע אחרי פציעה למחנה של הנבחרת, אבל בסופו של דבר הוחלט שלא לסכנו ולתת לו להחלים.
לנארד נפצע בברכו והחמיץ את סוף העונה הסדירה ב-NBA, וכן את רוב הסדרה בפלייאוף בין לוס אנג'לס קליפרס לדאלאס מאבריקס. הוא הגיע לכל אימון של הנבחרת, אבל בסופו של דבר הוחלט כי הוא לא ישחק בטורניר האולימפי, בהחלטה משותפת של השחקן יחד עם רופאי הנבחרת וקבוצתו לוס אנג'לס קליפרס. הוחלט כי הוא ינוח מספר שבועות, ואז יתחיל בהכנות לעונה הבאה. דרק ווייט מבוסטון סלטיקס יחליף אותו.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
לא יהיה בנבחרת. קוואי לנארד
(צילום: Ethan Miller/Getty Images/AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן בוסטון סלטיקס דרק ווייט
שחקן בוסטון סלטיקס דרק ווייט
הוקפץ לנבחרת. דרק ווייט
(Maddie Meyer/AFP)
בארה"ב דווח כי הצוות המקצועי החליט לזמן את דרק ווייט בשל העובדה כי הוא שחקן הגנה טוב, ויכול לשמור על שחקנים גבוהים ממנו. ווייט היה אחד השחקנים הבולטים של בוסטון סלטיקס באליפות האחרונה, והוא יצטרף לחבריו לקבוצה ג'ייסון טייטום וג'רו הולידיי בסגל הנבחרת.
אחרי שתשחק הלילה (בין רביעי לחמישי, 5:30) מול קנדה - ללא קווין דוראנט הפצוע - נבחרת ארה"ב תמריא בסוף השבוע למחנה אימונים באבו דאבי, שם גם תערוך משחק אימון מול סרביה. ב-28 ביולי היא תתחיל את שלב הבתים באולימפיאדה עם משחק מול סרביה, ולאחר מכן תשחק נגד דרום סודן ופורטו ריקו.
בגיל 39: החוזה החדש והמטורף של לברון
(באדיבות one)

סגל נבחרת ארה"ב

לברון ג'יימס, סטף קרי, קווין בוקר, ג'ואל אמביד, אנתוני אדוארדס, ג'רו הולידיי, דריק ווייט, טייריס הליברטון, קווין דוראנט, ג'ייסון טייטום, אנתוני דייויס, באם אדבאיו.