יממה לאחר שאיגוד הטניס הספרדי חשף כי רפאל נדאל ישתף פעולה בתחרות הזוגות באולימפיאדת פריז עם הזוכה הטרי ברולאן גארוס, קרלוס אלקראס - הודיע היום (חמישי) "השור ממאיורקה" כי הוא יוותר על השתתפותו בווימבלדון.
הגראנד סאם הלונדוני ייצא לדרך ב-1 ביולי ונדאל הסביר כי אין ברצונו לשנות משטח, אלא להתאמן על חימר עד למשחקים האולימפיים. "זה יהיה הדבר הטוב ביותר לגוף שלי, אתגעגע לאווירה בווימבלדון", מסר הטניסאי בן ה-38.
1 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
ויתר על הופעה בווימבלדון. נדאל
(צילום: AP)
רק לפני כשבועיים נדאל, שיאן הזכיות ברולאן גארוס (14), הודח בסיבוב הראשון בצרפת מול הפיינליסט אלכסנדר זברב, במשחקו האחרון אי פעם בתחרות האהובה עליו.
"סיכוי גבוה שלא אחזור לשחק כאן מולכם", שיתף נדאל, שבקושי שיחק בשנה וחצי האחרונות בגלל פציעה והגיע לטורניר מהמקום ה-276 בעולם, "אבל אני נהנה, מלטייל עם המשפחה, הגוף מרגיש קצת יותר טוב. אולי בעוד חודשיים אגיד 'די, אני לא יכול לתת שום דבר', אבל אני עדיין לא מרגיש ככה. אני מקווה לחזור למגרש הזה באולימפיאדה, זה מה שמניע אותי. זו הולכת להיות הזדמנות נוספת ואני באמת מקווה להיות מוכן היטב".
שלשום, הגיע כאמור ההודעה הרשמית שתחזיר אותו שוב למגרש שהוא כה אוהב. נדאל ואלקראס יטלו חלק בתחרויות היחידים והזוגות. לעומת נדאל שכבר מחזיק במדליית זהב ליחידים במשחקים בייג'ינג 2008 וזהב ב-2016 בזוגות (כששיחק עם מארק לופז), הטניסאי בן ה-21 יערוך את הופעת הבכורה שלו באולימפיאדה.
מסע"ת לקראת אולימפיאדת פריז 2024
(באדיבות ONE)