סופית: סן ז'ילואז סירבה לשחרר את ענאן חלאילי למשחקים האולימיפיים. זאת לפני פרסום הסגל הסופי, שיכלול 18 שחקנים בלבד. חריגי הגיל יהיו דניאל פרץ (באיירן מינכן), עמרי גנלדמן (גנט) ושון גולדברג (מכבי חיפה).
בנבחרת הביעו שביעות רצון מהניצחון 1:5 על מכבי חיפה, במשחק שהתקיים באצטדיון העירוני בלוד, לקראת היציאה למחנה האימונים בפולין, מחר (רביעי), שם יקיימו חמישה משחקי הכנה.
1 צפייה בגלריה
חלאילי חוגג
חלאילי חוגג
מחוץ לפריז. חילאילי
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
"היו דקות לא רעות בכלל - הגנתית והתקפית אבל אני חושב שיש הרבה מקום לשיפור", אמר לוזון. "זה רק משחק ראשון. אנחנו לא יוצאים מגדרנו כי בסופו של דבר זה רק משחק אימון. מה שחשוב זה שהחבר׳ה קיבלו דקות משחק, לא נפצעו ונוכל להמשיך בהכנות. גם אם היינו מפסידים פה לא הייתי נכנס לפאניקה, אז ניצחון לא מכניס אותנו לאופוריה".
"השחקנים פה פחות או יותר באותה רמה. לכל אחד יש את היתרונות שלו, אבל הכי חשוב שבסופו של דבר השלם גדול מסך חלקיו. זה לא מופע של שחקן אחד. כולם טובים, כולם מוכשרים וכולם רוצים מאוד ומה שחשוב זה שהם יפרו אחד את השני".
לוזון: ״הכי חשוב שברגע האמת נהיה בשיא״
(באדיבות ONE)
מי שלא ייצא למחנה האימונים הם הלגיונרים, ליאל עבדה (שארלוט), גנדלמן ואוסקר גלוך (רד בול זלצבורג). "ברור שיש דברים לשפר, בכדי להוכיח שאנחנו נבחרת מצוינת", סיכם עילאי פיינגולד ששיחק אמש נגד קבוצתו, מכבי חיפה. "אף פעם לא חלמתי שזה יכול לקרות. גמר אליפות אירופה ואז מקום שלישי במונדיאל, עכשיו אולימפיאדה והשנה שעשיתי במכבי חיפה. זה חלום. אני יודע שצריך להישאר צנועים כי עדיין יש מטרות קבוצתיות ואישיות. אני מקווה שנעמוד בהן".