מחזה קורע לב בסיום ההפסד הבוקר (רביעי) של אבישג סמברג לדוניה עלי אבו-טאלב הסעודית בשמינית גמר תחרות הטאקוונדו האולימפית. הישראלית, שנוצחה 2:1, גם הודחה סופית מהמשחקים בפריז לאחר שיריבתה הפסידה ברבע הגמר לפאניפאק וונגפאטאנקיט התאילנדית.
"זה לא המקום שהייתי אמורה להגיע אליו", סיפרה מדליסטית הארד מטוקיו, שפרצה בבכי בסיום. "מאוכזבת מעצמי ומבואסת, לא רק בשביל עצמי אלא בשביל המדינה. קרעתי את התחת בשביל הרגע הזה ולא הצלחתי לתפקד כמו שאני יודעת".
4 צפייה בגלריה
סמברג
סמברג
סמברג פורצת בבכי בסיום הקרב
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
סמברג
סמברג
"לא הצלחתי לייצג את המדינה כמו שרציתי". סמברג
(צילום: עוז מועלם)
"היו לי רגעים טובים? לא היו מספיק כאלה. אני יכולה יותר הרבה יותר. זה מאוד משמעותי לייצג את המדינה, זה הכי חשוב לי בחיים, ולצערי לא הצלחתי לייצג אותה כמו שרציתי, וזה מבאס אותי ממש לעמוד פה ככה. כואב לי הלב".
סמברג המשיכה: "מקצועית אני חושבת שלא האמנתי מספיק בבעיטה הכי טובה שלי. פחדתי לחטוף אז לא השתמשתי בה. אני שונאת את עצמי על זה שלא האמנתי בה".
4 צפייה בגלריה
סמברג
סמברג
סמברג מבינה שהפסידה בקרב
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
סמברג
סמברג
האוהדים הישראלים ביציע
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי היריבה הסעודית לא לחצה יד לסמברג בסיום הקרב וגם לא קדה קידה. כדי להמשיך הלאה בתחרות סמברג נזקקה לכך שאבו טאלב תעלה לגמר - דבר שלא קרה בסופו של דבר. הסיבה: יריבתה הסעודית, כאמור, הפסידה ברבע הגמר לאלופה האולימפית המכהנת, פאניפאק וונגפאטאנקיט התאילנדית, שמועמדת ללכת עד הסוף גם הפעם.
גם סמברג לא ממש האמינה שזה יקרה: "אולי אגיע דרך בית הניחומים? אני לא חושבת שהסעודית תעבור את הקרב הבא".
שרון קנטור זוכה לקבלת פנים חגיגית בישראל
(צילום: פרטי)
פורסם לראשונה: 12:20, 07.08.24