חוסר מזל לנבחרת האולימפית: אחרי שדניאל פרץ נגרע מהסגל בשל פציעה, גם השוער השני ניב אליאסי לא ייצא עם הכחולים-לבנים למשחקים האולימפיים בפריז.
אליאסי, שנפצע ברגלו במהלך ה-0:2 על מכבי פ"ת במשחק הכנה, עבר צילום רנטגן ובסיום הבדיקות התברר כי הוא לא יוכל לטוס לפריז. המשמעות: עומר ניראון, שהיה בתחילה אמור להיות השוער השלישי, יפתח בהרכב מול מאלי ביום רביעי הבא. מוחמד אבו ניל מבני סכנין עשוי לצאת כשוער השני.
2 צפייה בגלריה
אליאסי הפצוע, אתמול מול מכבי פ"ת
אליאסי הפצוע, אתמול מול מכבי פ"ת
אליאסי הפצוע, אתמול מול מכבי פ"ת
(צילום: רועי כפיר, ONE)
בהודעת ההתאחדות לכדורגל נאמר כי "ניב אליאסי לא יטוס היום עם הנבחרת האולימפית לפריז. ניב יעבור מספר טיפולים במהלך סוף השבוע, שם יוחלט האם יוכל לקחת חלק במשחקים האולימפיים או לא. לעת עתה, לא זומן שוער נוסף לסגל. לפי הערכה רפואית ולאחר מספר בדיקות במהלך הלילה בבית החולים שיבא, אין פגיעה בכלי הדם, אלא מכה יבשה בשריר הירך (רגל עץ)".
הנבחרת האולימפית תמריא היום לפריז ותהיה הראשונה לחנוך את הכפר האולימפי מבין ספורטאי המשלחת. "אמרתי לפני המשחק שאני רק רוצה לגמור אותו בלי פציעות", אמר אתמול המאמן גיא לוזון. "רק שכולם יעלו בריאים למטוס. איבדנו את דניאל פרץ, שהוא הקפטן שלנו וחלק משמעותי מאוד בסגל. דיברתי עם עומרי גלזר, וגם הוא פצוע לצערי".
"אם מישהו נעדר, זה עניין של גורל יותר מאשר משהו אחר. כמו השוער של נבחרת ספרד (סנטיאגו קאניסארס) שנפל עליו בושם והחמיץ אז מונדיאל או יורו". "אמרתי לאנס מחמיד לפני המשחק שייזהר, אז אמרתי".
2 צפייה בגלריה
רגע הפציעה באליאסי
רגע הפציעה באליאסי
רגע הפציעה באליאסי
(צילום: רועי כפיר, ONE)
"נבוא בשיא הדריכות לעשות את התוצאה הכי טובה שאנחנו יכולים", המשיך המאמן. "לא תהיה בעיה של פרפרים בבטן".
לוזון: "אנחנו נבוא בשיא הדריכות והמוכנות"
(באדיבות ONE)