היום (רביעי) התקיים אירוע הוקרה לספורטאי הפועל ולצוות המאמנים שייצגו את ישראל באולימפיאדת פריז הקרובה. האירוע, שנערך בשדות ים, כלל נאומים מעוררי השראה של המדליסטים האולימפיים שחר צוברי ומורן סמואל.
שחר צוברי, שזכה במדליית ארד בבייג'ינג 2008, הדגיש את חשיבות תפקידם של הספורטאים הישראלים כשגרירים של המדינה והעם היהודי. הוא עודד את הספורטאים להתמודד עם האתגרים הצפויים להם, תוך שהוא מזכיר להם כי הם מייצגים את הכוח והעמידות של העם הישראלי.
2 צפייה בגלריה
שחר צוברי
שחר צוברי
עודד את הספורטאים להתמודד עם האתגרים הצפויים להם. צוברי
(צילום: עודד קרני)
"אנחנו לא רק ספורטאים. אנחנו שגרירים של מדינת ישראל, של העם היהודי, ושל הערכים שאנחנו מאמינים בהם," אמר צוברי בנאומו המרגש. "כל צעד שלנו על המסלול, כל קפיצה לבריכה, כל זריקת כידון - הם הצהרה. הצהרה שאומרת: אנחנו כאן, אנחנו חזקים, ואנחנו לא מפחדים".
גם מורן סמואל, ספורטאית פאראלימפית וזוכת זוכת מדליות כסף (טוקיו 2020) וארד (ריו דה ז'ניירו 2016) פאראלימפיות נשאה דברים באירוע. סמואל הדגישה את כוחם של הספורטאים הפאראלימפים שמהווים מודל לחוסן ותקווה.
2 צפייה בגלריה
מורן סמואל
מורן סמואל
"עוד לא אבדה תקוותנו ולעולם לא נאבד אותה". סמואל
(צילום: עודד קרני)
"אנחנו מייצגים את הכח ליצור יש מאין, את היכולת להפוך מכשול לאתגר וקושי להזדמנות. אנחנו יוצאים לפריז להוכיח שעוד לא אבדה תקוותנו ולעולם לא נאבד אותה, שלא תיפול רוחנו ושעם ישראל חי!"
האירוע סימל את תחילתו של המסע לקראת האולימפיאדה בפריז, כאשר הספורטאים והצוות המקצועי מתכוננים להתמודד עם האתגרים הספורטיביים והחברתיים הצפויים להם.
בסיום האירוע, מנכ"לית מרכז הפועל, כנרת צדף, בירכה את הספורטאים: "אנו גאים בכל אחד ואחת מכם, ספורטאי ישראל היקרים. אתם מייצגים את הטוב והיפה במדינת ישראל, ואנחנו סמוכים ובטוחים שתעשו זאת בכבוד ובמקצועיות באולימפיאדת פריז. מרכז הפועל ימשיך לתמוך בכם בכל דרך אפשרית, כי אתם הם פניה היפות של ישראל בזירה הבינלאומית. צאו בראש מורם, התחרו בכל כוחכם, והראו לעולם את הרוח הישראלית במיטבה. בהצלחה!"