סוף הדרך האולימפית: נבחרת ישראל הודחה הערב (שלישי) מטורניר הכדורגל האולימפי בפריז, לאחר הפסד 1:0 ליפן.
השחקנים של גיא לוזון ידעו שהם חייבים ניצחון כדי לשמור לעצמם סיכוי להעפיל לרבע הגמר, אבל ניצבה מולם יריבה קשה, שלמרות שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, סימנה עוד ניצחון – שלישי בטורניר – עם מאזן מושלם. כמו בהפסד 4:2 לפרגוואי, ישראל שוב ספגה בתוספת הזמן. בסיכומו של דבר, גיא לוזון ושחקניו היו מודחים מהטורניר הערב בכל מקרה, בעקבות הניצחון של פרגוואי 0:1 על מאלי.
1 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
"גאה בדרך". גיא לוזון
(צילום: REUTERS/Stephane Mahe)
“אני מאוכזב", אמר לוזון בסיום. "במצב של 0:0 היינו מאוד קרובים לשער במיוחד אחרי מה שעשינו במחצית ראשונה. מאוכזב גם בגלל שהחברה שכאן עשו כל שביכולתם בכל הטורניר, הם רצו וניסו הם צריכים לצאת עם ראש מורם. שיחקנו מול אלופת אסיה, מול פרגוואי, מול מאלי, אם הן סיימו לפנינו כנראה שהן יותר טובות. מאוד גאה בדרך ובחברה האלה”.
“צריך להבין", המשיך המאמן. "יפן היא מהנבחרות הטובות בעולם עד גיל 23, יש להם הכל, הם דינמיים טכניים, פיזיים. היו דקות שעמדנו מולם והיינו שווים להם אבל בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר ניצחה. כשהם כבשו זה היה אולי היה כי הימרנו מדי על התקפה".
אוסקר גלוך, שהיה קרוב להבקיע שער מוקדם בהתמודדות, מסכם גם כן טורניר מאכזב: "רצינו לנצח אבל זה לא קרה. פתחתנו טוב את המשחק, שלטו, היינו צריכים לנצל את המצבים וחבל שלא עשינו את זה. היינו שווים יותר, אבל עכשיו כל אחד ממשיך בדרך שלו. היה לי הכי כיף בעולם להיות פה בזכות הצוות, והשחקנים, ואני אומר להם תודה רבה על החוויה".