מכה קשה לנבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל: דניאל פרץ, מי שהיה אמור להיות הקפטן, לא יוכל לקחת חלק במשחקים בפריז, כך הודיעה היום (חמישי) התאחדות הכדורגל. פרץ סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי ולאחר האבחון של הצוות הרפואי בבאיירן מינכן, הוחלט לשחררו מסגל הנבחרת לאולימפיאדה.
״אני מצטער עבור דניאל על החמצת המשחקים האולימפיים, מקווה שיחלים מהר ובטוח שעוד יהיו לו רגעים גדולים במדי הכחול-לבן", אמר המאמן גיא לוזון, "דניאל הוא הקפטן שלנו והלב הפועם של הנבחרת הזאת, הוא ספורטאי מצוין, שוער ואדם משכמו ומעלה. כולנו נצטרך להתעלות ולהמשיך קדימה, יש לי ביטחון מלא בשחקני הסגל, ודאי בשוערים, ואני בטוח שדווקא עכשיו כל אחד מהם יתעלה עוד יותר. דניאל פרץ היה ויהיה תמיד חלק מהנבחרת הזאת והוא גורם משמעותי בהגעה שלנו למשחקים האולימפיים".
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
"סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה". פרץ
(צילום: EPA/ANNA SZILAGYI)
דניאל פרץ עצמו אמר: "לא פשוט להיות כל כך קרוב להגשמת החלום ואז לשמוע שלא תוכל לחוות אותו. לפחות לא הפעם. מועד הפציעה ומשך ההחלמה הנדרש לא השאירו מקום לספק למרות שהאמנתי שהדברים יסתדרו בדרך נס. אני סומך על החברים שלי למסע הארוך בדרך לאולימפיאדה ועל הצוות המקצועי שיעשו הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. אהיה האוהד הכי גדול שלהם".
ניב אליאסי יהיה השוער הראשון, עומר ניראון השני, והשוער רוי ששון זומן לסגל המורחב במטרה לשמש ממלא מקום במקרה של פציעות. פרץ היה אחד משלושת חריגי הגיל בסגל של לוזון לפריז, וכעת נשארו רק שניים: בלם מכבי חיפה שון גולדברג (29) וקשר גנט עומרי גאנדלמן (24).
מרגש: גיא לוזון מבקר את פצועי המלחמה
(באדיבות one)