התמונות של הספורטאים האולימפיים עם המדליות בהן זכו הן מהנפוצות ביותר. כל המדליסטים גאים להציג את ההישגים שמבטאים את העבודה הקשה שהשקיעו והחלום שהתגשם. גם רוכב הסקייטבורד האמריקאי נייג'ה יוסטון, שזכה בארד לפני כשבוע וחצי, ב-30 ביולי, הציג לראווה את המדליה שלו, אך זמן קצר לאחר מכן הוא גילה כי התבלתה באופן משמעותי.
עד כמה התבלתה? בפוסט שהעלה יוסטון לעמוד האינסטגרם שלו היא נראתה חלודה לחלוטין, כמו כלי מתכת זול מלפני מספר רב של שנים. "כשהן חדשות, המדליות האלה נראות מעולה", אמר הספורטאי בסרטון שהעלה, "אבל היא הייתה על העור שלי אחרי שקצת הזעתי, ונראה שהיא באיכות לא טובה, בטח לא כמו שהייתם מצפים. זה נראה רע - צריך לשפר את זה. מדובר במדליה אולימפית".
1 צפייה בגלריה
רוכב הסקייטבורד האמריקאי נייג'ה יוסטון
רוכב הסקייטבורד האמריקאי נייג'ה יוסטון
כך נראתה המדליה בה זכה נייג'ה יוסטון לפני שבוע וחצי
(Odd ANDERSEN / AFP)
וכך היא נראית היום
בפוסט נוסף שפירסם ברשתת החברתיות כתב: "היא נראית כאילו היא הייתה במלחמה. כנראה שהייתי צריך להשאיר אותה בתוך הנרתיק ולא להוציא אותה החוצה".
התגובות לפוסטים ששיתף יוסטון לא איחרו לבוא, כשרבים מהמגיבים לעגו למארגני המשחקים. "אין מזגן, אוכל גרוע, הרעלת מזון, ספורטאים נהיים חולים מהנהר ועכשיו גם זה?", נכתב בתגובה אחת. מגיב אחר כתב: "זה נראה כמו מדליה מ-1982". אחר הוסיף: "זה נראה כאילו הפלת את זה לנהר הסן בטעות".
אבישג סמברג בריאיון אחרי ההדחה מפריז
(צילום: עוז מועלם)