טורניר הטניס באולימפיאדת פריז יגיע ביום ראשון אל נקודת הרתיחה שלו כאשר במסגרת גמר היחידים יתמודדו נובאק ג'וקוביץ' וקרלוס אלקראס על מדליית הזהב. זאת אחרי שהשניים הבטיחו כבר הערב (שישי) זכייה במדליה לאחר ניצחונות במשחקי חצי הגמר.
אלקראס המשיך בכושר המצוין שלו לאחר שניצח בקלילות את פליקס אוז'ה-אליאסים הקנדי 1:6, 1:6. הספרדי בן ה-21 (3 בעולם) השיג שבירה ראשונה כבר במשחקון השלישי וסימן את המשך המגמה החד צדדית במשחק, בדרך לניצחון רביעי בקריירה על הקנדי בן ה-23 (19 בעולם), בשבעה מפגשים שהתקיימו ביניהם בשלוש השנים האחרונות.
3 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס
קרלוס אלקראס
בכושר נהדר. אלקראס
(צילום: REUTERS/Violeta Santos Moura)
3 צפייה בגלריה
פליקס אוז'ה-אליאסים
פליקס אוז'ה-אליאסים
זה לא היה כוחות. אוז'ה-אליאסים
(צילום: Miguel MEDINA / AFP)
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
עוד גמר נגד ה"יורש". ג'וקוביץ'
(צילום: Clive Brunskill/Getty Images)
בגמר, כאמור, יפגוש הספרדי בן ה-21 את ג'וקוביץ' (2 בעולם) שניצח בחצי הגמר לורנצו מוסטי האיטלקי (16 בעולם) 4:6, 2:6. גם אחרי 24 תארי גראנד סלאם, "נולה" עדיין מחפש את הזכייה האולימפית הראשונה שלו, כשהסתפק עד היום במדליית הארד באולימפיאדת בייג'ינג.
הגמר יהיה שחזור של גמר ווימבלדון לפני שבועיים, אז הביס אלקראס את ג'וקוביץ' בשלוש מערכות 2:6, 2:6, 6:7. לאחר שישה משחקים שקיימו ביניהם, התוצאה עומדת על 3:3.

נשים

מחר (שבת) יושלם טורניר היחידות בגמר שיתקיים בין דונה וקיץ' וצ'ינוון ז'נג, שרשמה את ההפתעה הגדולה של הטורניר כשהדיחה את מלכת החימר והמדרוגת אחת בעולם איגה שוויונטק . הערב התנחמה הפולניה עם זכייה במדליית הארד אחרי שהביסה אנה קרולינה שמיידלובה 2:6, 1:6. אחרי חמש זכיות בתארי גראנד סלאם (הראשון ב-2020, ברולאן גארוס) זוהי המדליה האולימפית הראשונה עבור שוויונטק.
ממעוף ציפור: הצצה לאצטדיון החדש של בארסה
(באדיבות ONE)




פורסם לראשונה: 15:56, 02.08.24