נבחרת ישראל תעלה מחר (שלישי, 22:00) למשחקה השלישי בטורניר הכדורגל האולימפי, כשתפגוש את מוליכת הבית יפן. הכחולים-לבנים יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תוביל להדחתם - וגם ניצחון לא בהכרח יספיק.
ישראל (נקודה במאזנה), כאמור, בכל מקרה חייבת ניצחון על יפן, שעוד לא ספגה בטורניר (6 נקודות מ-6 אפשריות ויחס שערים 0:6), אבל לא תלויה בעצמה. אם המשחק המקביל בין פרגוואי למאלי יסתיים בתיקו, והחבורה של גיא לוזון תנצח - היא תעלה בגלל הפרש שערים עדיף. אם מאלי תנצח, ישראל תהיה חייבת לכבוש שער יותר ממנה. אולם אם פרגוואי תנצח, הכחולים-לבנים יארזו את המזוודות ללא קשר לתוצאה שלהם מול יפן.
3 צפייה בגלריה
נבחרת אולימפית
נבחרת אולימפית
האימון המסכם של הנבחרת אולימפית
(צילום: REUTERS/Stephane Mahe)
"את הדברים הטובים מההפסד לפרגוואי ניקח ואת הדברים הלא טובים - נשפר", אמר מאמן הנבחרת, גיא לוזון. "מה אני רצה לראות אחרת? ריכוז לאורך כל דקות המשחק ולא לפרקים. כדי לנצח את יפן - נצטרך להיות שם לאורך כל המשחק, זה בעצם הנתון המרכזי שנרצה לשפר".
על העובדה שרוי רביבו חוזר לסגל הישראלי אחרי שריצה את עונש ההרחקה משני משחקים, אמר לוזון: "הוא אחד השחקנים המשמעותיים בסגל. גם מבחינת אישיות הוא מוסיף לנו והגיע הזמן לקבל אותו. נמצאים פה הווינרים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי ב-50 השנים האחרונות".
3 צפייה בגלריה
גאנדלמן
גאנדלמן
גאנדלמן
(צילום: REUTERS/Stephane Mahe)
3 צפייה בגלריה
ניראון
ניראון
ניראון
(צילום: REUTERS/Stephane Mahe)
עומרי גאנדלמן הוסיף: "עוברים הלאה ממה שהיה, אין ספק שחווינו הפסד וזו לא התוצאה שרצינו. זה טורניר קצר והכל יכול לקרות. יש לנו משחק אחרון, ניקח את הדברים הטובים והפחות טובים ונתקן. אני וגם הנבחרת משחקים עם הרבה אמוציות, בטח עם המצב במדינה. רצינו לעשות את העם טיפה יותר שמח וגאה בנו. הסוף מול פרגוואי היה קשה, אבל בטח לא נשברנו".
השוער עומר ניראון סיכם: "המסקנות? עשינו את הניתוח שלנו, אנחנו לא מתעכבים על מה שהיה. זה טורניר צפוף ויש משחק כל שלושה ימים. אני אישית מרגיש טוב, אבל בסוף אם לא נביא את זה כקבוצה - זה לא שווה לי כלום, אני בא לעזור לנבחרת ולא חושב על הצלחה אישית".
ליאל עבדה מדבר לפני יפן
(צילום: התאחדות לכדורגל)
הכותרת
זהב כחול-לבן: החלום האולימפי הישראלי
21:40