בכירים בהתאחדות לכדורגל צפויים לשלם בתפקידם עם שובה של הנבחרת האולימפית ארצה, בשל הפארסה סביב רוי רביבו. המגן השמאלי לא עומד לרשות גיא לוזון בשני המשחקים הפותחים של הטורניר האולימפי על פי תקנון אופ"א, בשל הרחקתו ממשחקה של הנבחרת הבוגרת מול איסלנד לפני ארבעה חודשים. כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, בהתאחדות היו יכולים להימנע מהמבוכה אם רק היו קוראים את סעיפי התקנון.
מנהל אגף הנבחרות, גיא פטורגיאנין, שאמור היה לנחות שלשום בפריז לקראת פתיחת הטורניר לא עשה זאת לבסוף. פטורגיאנין, יחד עם רונן הרשקו, הוא הפרויקטור האולימפי בהתאחדות והוא אחד מאלה שיזומנו לבירור עם שובה של הנבחרת מפריז.
1 צפייה בגלריה
שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל רוי רביבו
שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל רוי רביבו
שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל רוי רביבו
(צילום: עוז מועלם)
התגובות אחרי ה-1:1 בין ישראל למאלי בפתיחת הטורניר האולימפי
(צילום: עוז מועלם)
גורם נוסף שתיבדק מידת אחריותו הוא מנהל הנבחרת הבוגרת, שופט העבר רועי ריינשרייבר, שאמור היה לעדכן לגבי ההשלכות של הרחקתו של רביבו באותו משחק נגד איסלנד.
למרות שלא היה לכך שום סיכוי וחרף הטענות שמדובר בהפתעה, בהתאחדות הגישו ערעור לבית הדין לבוררות בספורט (CAS), שכמובן נדחה. שחקן העבר חיים רביבו, אביו של רוי, זועם על ההתנהלות והמחדל ובשלב זה עוד שומר על שתיקה. אחד מחבריו סיפר: "חיים בטירוף, הוא יגיב אחרי הטורניר".
המשחק אתמול (רביעי) נגד מאלי (1:1) חידד את החיסרון של רביבו, כשנועם בן הרוש שמשחק כמגן ימני עלה בצד שמאל ולוזון נאלץ להעלות מהספסל את עידו שחר ולהציבו באגף שמאל בכדי לסייע לו.