בעוד שבוע ייצאו לדרך המשחקים האולימפיים בפריז, כאשר המשלחת הישראלית צפויה לצאת אליו עם מספר שיא של מאבטחים וכוחות מיוחדים, בשל ריבוי האיומים על הספורטאים בצל מלחמת חרבות ברזל.
היום (שישי) הייתה זאת סוכנות החדשות העיראקית-שיעית סאברין, שפרסמה סרטון פורפיל נגד שגיא מוקי, במהלכו הבליטה את תמיכתו בצה"ל ובישראל במלחמת "מבול אל אקצא". במהלך הסרטון שהפיצה, מוצג הג'ודוקא כשדמותו מחולקת לשניים – לספורטאי וחייל חמוש בנשק.
1 צפייה בגלריה
"הכירו את שגיא מוקי"
"הכירו את שגיא מוקי"
"הכירו את שגיא מוקי"
(מתוך הרשתות)
בשקופיות הנעות נכתב: "הכירו את שגיא מוקי - ג'ודוקא ושחקן בטלוויזיה הישראלית, אלוף העולם, אלוף אירופה, והאלוף הלאומי בג'ודו. הוא זכה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו 2020 עם הקבוצה הישראלית".
בשקופיות הבאות מצויינים שירותו הצבאי ותמיכתו במלחמה: "במהלך קרב 'מבול אל-אקצא' פרסם מוקי באמצעות קמפיינים את תמיכתו בישראל והאשמת חמאס בטרור. הוא השתתף בקמפיינים תמיכה בישראל, באחד מקטעי הווידאו שפרסם בעמוד האישי שלו באינסטגרם הוא תיאר את תנועת חמאס כתנועת טרור, הביע תמיכה בחיילים הישראלים שנשלחים אל רצועת עזה, ואף סייר באיזורי המלחמה".
"הכירו את מוקי" | מתוך רשת סאברין העיראקית
מקודם יותר היום אישרו בוועד האולימפי כי נשלחו לספוראים מיילים מאיימים. אחרי בדיקה של גורמי ביטחון, התברר כי מדובר בבוט ולא בארגון שאמור לסכן את חברי המשלחת.
במיילים שנשלחו נכתב: "ארגון ההגנה העממית מודיע כי בכוונתו לפגוע בכל נוכחות ישראלית באולימפיאדה. הלובי היהודי ששולט בפרלמנט הצרפתי, לא יקבע דבר יותר. גורלם של הציונים יהיה כגורלם של הפלסטינים בעזה אם הציונים ימשיכו להלך אימים על כולם".
"לפיכך, אינך מוזמן לפריז 2024", נכתב בהודעה. "אם תגיע, קח בחשבון שבכוונתו לשחזר את אירועי טבח מינכן 1972. תהיה בכוננות פגיעה בכל רגע - בשדה התעופה, במלון וברחובות, ששייכים אך ורק לנו. גם גל המעצרים נגד חברי הארגון שלנו לא ימנע בעדנו לעמוד בתוכניות שלנו, גם זה לא יציל אותך. היכונו לאינתיפאדה".