נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לקראת המשחק הראשון באולימפיאדה, ביום רביעי הקרוב נגד מאלי (22:00). כשנכון לעכשיו, לא בטוח שהמגן רוי רביבו יוכל לשחק.
רביבו הורחק במשחק הנבחרת הבוגרת מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף היורו, ואמור לרצות עונש הרחקה של שני משחקים - בנבחרת הופתעו מכך ולא ידעו שההרחקה עלולה להשפיע על המשחקים האולימפיים. "בישיבה הטכנית שהייתה אז פתאום הודיעו שהוא מורחק. זה לא הגיוני, בדרך כלל מודיעים לפני ואז אתה יודע להיערך, תארו לכם שהיה מצב שהוא מורחק לשלושה או ארבעה משחקים, זאת סוגייה שלא תלויה בנו. יש יועצים משפטיים שעובדים מול הוועד האולימפי ומי שצריך. נחכה לתשובה. איך רק היום אנחנו יודעים על זה?? לפני כל משחק בינלאומי יש ישיבה טכנית והנציגה של הוועד האולימפי אמרה לנו".
1 צפייה בגלריה
לוזון
לוזון
"פתאום הודיעו לנו שרביבו מורחק". לוזון
(צילום: יאיר שגיא)
על האווירה בכפר האולימפי אמר לוזון: "זאת התרגשות של פעם בחיים, כשדיברו על כפר אולימפי ואיזה וואו זה, אז זה יותר מזה, סוג של תכנית ריאליטי של כל הספורטאים בעולם, כל אדם מייצג את המדינה שלו. אני פחות מתעסק בספורטאים גדולים, אז גם אם נתקלתי במישהו אני פחות שם לב".
"אין פסטיבל הגעה, כולם יודעים לשם מה הגענו לכאן", המשיך מאמן הנבחרת האולימפית, "עם כל הכבוד להתרגשות, בסוף אנחנו נבחנים מה שנעשה במגרש, אז זה פחות מעניין, לא הרגשתי שום יחס שונה לא היו לנו בעיות".
על מצב הסגל אמר לוזון: "ליאל עבדה נחת מטיסה מארה"ב והוא לאט לאט ייכנס לעניינים, אוסקר גלוך הגיע וגם עומרי גאנדלמן. לאט לאט אנחנו מתחילים להתארגן. על הפציעה של ניב אליאסי, השוער שנמצא בספק בגלל פציעה, אמר לוזון: "אני בדיוק לקראת סיום
שחקני הנבחרת בכפר האולימפי
(ONE)
התואר ברפואה, כשאני אסיים אדע"