כשהמדורג ראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ' יזם את אדריה טור, טורניר הראווה שמתקיים במספר ערים ברחבי העולם, הוא קיווה להחזיר את הטניס לקדמת הבמה, אבל ודאי לא חשב שהסיפור המרכזי שיתפוס את הכותרות יהיה שחקנים שנדבקים בקורונה. כעת, רק על זה מדברים. אחרי שאתמול (ראשון) דווח שגריגור דימיטרוב נדבק בנגיף, כעת מתברר כי גם הבדיקה של בורנה צ'וריץ', ששיחק מולו בשבת, חזרה עם תוצאות חיוביות.
הבדיקות נערכות בעיר זאדאר לכל מי שבא במגע עם דימיטרוב. שחקנים אחרים שפגשו את צ'וריץ' בימים האחרונים, כמו דומיניק תים, אלכסנדר זברב וג'וקוביץ' עצמו, דווקא לא נדבקו.
2 צפייה בגלריה
בורנה צ'וריץ'
בורנה צ'וריץ'
בורנה צ'וריץ'
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
גריגור דימיטרוב חוגג
גריגור דימיטרוב חוגג
גריגור דימיטרוב חוגג
(צילום: MCT)
הצרה היא שדימיטרוב לא רק שיחק טניס בימים האחרונים, אלא גם שיחק כדורסל עם טניסאים אחרים בסבב ויצא לבלות עם אזרחים שאינם ספורטאים. באופן כללי בקרואטיה התגלו 18 מקרים חדשים של הידבקות בקורונה ביממה האחרונה. גמר הטורניר שהיה אמור להיערך אתמול בין ג'וקוביץ' לאנדריי רובלב בוטל והמארגנים טענו ש"נקטו בכל אמצעי הזהירות הנדרשים, וביטול הגמר הוא עוד אחד מהם".
צ'וריץ' הודיע בעצמו ברשתות החברתיות על דבר הידבקותו. "שלום לכולם, רציתי ליידע שנבדקתי ונמצאתי חיובי לקורונה", כתב בטוויטר. "אני רוצה לוודא שכל מי שהיה איתי בקשר במהלך הימים האחרונים ייבדק. אני מצטער על כל נזק שעלול להיגרם בגללי, אני מרגיש טוב ואין לי שום תסמינים. אנא הישארו בריאים, המון אהבה לכולם".
הציוץ של צ'וריץ'