אליפות ארצות הברית הפתוחה תתקיים בסוף החודש אחרי חודשים ארוכים בהם הושבת לחלוטין ענף הטניס. רק בשבוע שעבר התקיימה תחרות ראשונה בסבב הנשים, כשהגברים עדיין לא הספיקו לעלות על המגרש.
אחרי שרפאל נדאל, אלוף 2019, הודיע שהוא לא יגיע לפלאשינג מדו כדי להגן על תוארו, עכשיו גם אלופת הנשים, ביאנקה אנדרסקו (6 בעולם) החליטה לוותר על הגראנד סלאם השני לעונה.
3 צפייה בגלריה
ביאנקה אנדרסקו חוגגת
ביאנקה אנדרסקו חוגגת
עוד מדורגת החליטה לוותר. ביאנקה אנדרסקו והגביע בשנה שעברה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ביאנקה אנדרסקו
ביאנקה אנדרסקו
ביאנקה אנדרסקו
(צילום: AFP)
"החלטתי לעשות את הצעד הזה כדי להתרכז בחזרה לכושר משחק ולהבטיח שאני אהיה מוכנה לשחק ברמה הכי גבוהה שאני יכולה", כתבה אנדרסקו בת ה-20 ברשתות החברתיות. "הזכייה ביו.אס אופן בשנה שעברה הייתה רגע השיא בקריירה שלי עד כה ואני אתגעגע להיות שם. למרות זאת, אני מבינה שכל האתגרים הבלתי צפויים, כולל נגיף הקורונה, הקשו עליי להתכונן בצורה טובה ולהגיע לכושר תחרותי ברמה שנחוצה כדי לשחק ברמה הכי גבוהה שלי".
אנדרסקו היא האיש הרביעי בטופ 10 שמוותרת על הטורניר, כשבין היתר גם המדורגת 1 בעולם, אשלי בארטי, לא נרשמה ותלתה את הסיבה בחשש מהידבקות בקורונה.
הקנדית ניצחה בשנה שעברה סרינה וויליאמס בגמר והפכה לילידת שנות ה-2000 הראשונה בהיסטוריה שזוכה בראנד סלאם והצעירה ביותר מאז מריה שראפובה, שגם היא זכתה בארה"ב אי שם ב-2006.
אנדרסקו החמיצה את אליפות אוסטרליה בחודש ינואר בעקבות שיקום שעברה מפציעה בברכה, כשעוד קודם לכן פיספסה בגלל פציעה נוספת את רולאן גארוס ו-ווימבלדון.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
ניצחה אחרי מהפך. סרינה וויליאמס
(צילום: getty images)

לקסינגטון: סרינה ניצחה את ונוס

וויליאמס, המדורגת 9 בעולם, העפילה לרבע גמר הטורניר בקנטאקי אחרי ניצחון 6:3, 3:6, 4:6 על אחותה ונוס. האמריקאית בת ה-38 ממתינה למנצחת בין שלבי רוג'ר לליילה אנני פרננדס.