בלילה בין שני לשלישי דומיניק תים הוכתר לאלוף ארה"ב וזכה בפעם הראשונה בקריירה שלו בגראנד סלאם. אבל עם כל הכבוד להישג של האוסטרי, מה שכולם יזכרו זו הפסילה הדרמטית של נובאק ג'וקוביץ', שסיים את דרכו בשמינית הגמר לאחר שפגע עם כדור בשופטת הקו לורה קלארק.
המדורג 1 בעולם, שספג ביקורת קשה על התנהגותו והפך לאיש הרע של עולם הטניס, מודה כעת: "התקרית תרדוף אותי לכל החיים, זה שוק לסיים ככה את הטורניר, אף פעם לא אשכח את זה". נולה גם נשאל אם התקרית תשפיע על המורשת שלו: "אני לא יודע, אשאיר לאנשים אחרים לקבוע את זה. ברור שאני לא מושלם, יש לי פגמים".
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' עם שופטת הקו
נובאק ג'וקוביץ' עם שופטת הקו
נובאק ג'וקוביץ' עם שופטת הקו
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ' יורד מהמגרש
(צילום: AFP)
ג'וקוביץ', שיתמודד בקרוב בטורניר רומא שיהווה הכנה לרולאן גארוס, המשיך: "זו פעם ראשונה שדבר כזה קורה לי, ברור שזה יכול היה לקרות לי בשלב מוקדם יותר בקריירה. הפסילה הייתה מוצדקת? היו הרבה ספקולציות על כך, קיבלתי את ההחלטה והמשכתי הלאה".
על החזרה לפעילות: "ככל שאחזור מוקדם יותר, כך אתגבר יותר מהר על מה שקרה. אני עובד על עצמי חזק מבחינה מנטלית ורגשית, לא פחות מאשר ההיבט הפיזי. אני שחקן אמוציונלי, תמיד הייתי כזה, צריך להתמודד עם לחץ גדול ולפעמים דברים כאלה קורים".
3 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(צילום: EPA)
רפאל נדאל, שהחמיץ את אליפות ארה"ב ויתחרה בטורניר רומא, התייחס לפסילה של הסרבי: "הוא היה חסר מזל. אסור לעשות דברים כאלה, אבל זה קורה. אני בטוח שזה לא היה בכוונה".