טורניר הרולאן גארוס ייצא לדרך ביום ראשון, אבל כבר הערב (חמישי) נערכה ההגרלה לגראנד סלאם בפריז והאמת היא שהיא זימנה כמה הצלבות מעניינות ביותר כבר בשלבים המוקדמים.
אלוף הטורניר 13 פעמים בעבר, המדורג שלישי בו וכמובן הפייבוריט הכי גדול להניף את התואר, רפאל נדאל, יפתח מול אלכסיי פופירין האוסטרלי ואם ינצח הוא צפוי לפגוש ברבע הגמר את אנדריי רובלב הרוסי (8).
3 צפייה בגלריה
פדרר וג'וקוביץ'
פדרר וג'וקוביץ'
ייפגשו כבר ברבע הגמר? פדרר וג'וקוביץ'
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
ישמור על התואר? נדאל
(צילום: gettyimages)
רוג'ר פדרר שמדורג רק עשירי, יפתח מול יריב מהמוקדמות וכבר ברבע הגמר הוא עשוי לפגוש, שימו לב, את נובאק ג'וקוביץ', המדורג 1 בעולם, לקרב ענקים. אגב, המנצח בין השניים יתמודד כנראה בחצי הגמר מול...נדאל.
דניל מדבדב דורג שני בתחרות, ויפתח מול אלכסנדר בובליק. ברבע הגמר הוא עשוי לשחק נגד סטפנוס ציציפאס. ברבע המקביל צפויים להיפגש, אם לא יהיו הפתעות, דומיניק תים ואלכסנדר זברב.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
מחפשת תואר גראנד סלאם 24 בקריירה. וויליאמס
(צילום: AFP)
אצל הנשים, אלופת השנה שעברה, איגה שביונטק, תפתח נגד קאיה יובאן ועשויה לפגוש את סופיה קנין (4) ברבע הגמר. אשלי בארטי (1), כנראה הפייבוריטית ללכת עד הסוף, ככל הנראה תפגוש את אלינה סביטולינה (5) ברבע הגמר.
נאומי אוסקה היפנית (2 בעולם) עשויה לפגוש ברבע הגמר את ביאנקה אנדרסקו. סרינה וויליאמס, שממשיכה במסע לעבר תואר גראנד סלאם 24 בקריירה, עשויה להתמודד מול ארינה סבאלנקה הבלארוסית (3) ברבע.