קורי (קוקו) גוף היא ללא ספק אחת מכוכבות העתיד של הטניס העולמי. האמריקנית בת ה-16 היא הצעירה ביותר בטופ 100 העולמי וכבר מחזיקה בתואר יחידים של סבב ה-WTA. למרות ההישגים המרשימים הללו, יש כאלו שבחרו להקטין אותה וטענו שהסיבה להצלחתה לא נובעת מכישוריה, אלא בגלל שהיא משחקת טניס נשים. גוף לא נותרה אדישה ויצאה במתקפת נגד.
הטניסאית הצעירה העלתה וידאו לטיקטוק (בכל זאת בת 16...) ואליו צירפה תגובה של גולש שכתב כי הפערים בין הגברים ונשים הם עצומים וכי טניסאית מקצוענית לא תנצח טניסאי גבר במסגרת טורניר גברים ברמה ארצית.
1 צפייה בגלריה
קוקו גוף
קוקו גוף
קוקו גוף. אל תתעסקו איתה
(צילום: AFP)
"אם מישהו חושב שהוא טוב ממני רק כי הוא גבר ואני אישה, אז יש לו בעיה בתפיסה כי אין בזה היגיון", אמרה גוף. "קחו לדוגמא את רוג'ר פדרר. אם הוא יגיד שהוא ינצח אותי זה 100 אחוז בסדר. הוא יכול לומר זאת כי הוא שחקן טוב ממני ובעל כישורים טובים משלי".
גוף המשיכה: "זה מטופש לטעון שתנצח אותי רק כי אני אישה. אם אתה חושב שאתה מוכשר ממני, אז אכבד זאת ונבדוק את זה על המגרש, אבל אל תגיד כאלה דברים רק כי מדובר באישה".
גוף (53 בעולם) מתחרה בימים אלו בטורניר טופ סיד שמתקיים בלקסינגטון שבמדינת קנטקי בארצות הברית. היא העפילה לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון על אריאנה סבלנקה הבלארוסית. בשלב הבא מחכה לה אונס ג'אבור הטוניסאית (39). מדובר בטורניר הכנה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה, שאמורה להיפתח ב-31 באוגוסט.
הישג השיא של גוף בטורנירי גראנד סלאם עד כה הוא העפלה לשמינית הגמר בווימבלדון (2019) ובאליפות אוסטרליה הפתוחה (2020). דירוג השיא שלה בקריירה הוא 49.