כל מי שצופה בימים אלה באליפות ארצות הברית, לא יכול להתעלם מהיציעים הריקים. הערב (שני), אוהדי הטניס קיבלו בשורה משמחת, והרולאן גארוס שייפתח בסוף החודש ייראה אחרת לגמרי, לאחר שאושרה צופים לטורניר.
מארגני הגראנד סלאם בבירה הצרפתית פרסמו את התוכנית לאליפות השנה, כשהמתחם המשתרע על פחות מ-30 דונם יפוצל לשלושה אזורים. כל אזור יכלול מגרש מרכזי, ולא יותר מעבר ביניהם. "רולאן גארוס יהיה הטורניר הראשון עם הזכות לארח קהל, מאז ", אמר נשיא התאחדות הטניס הצרפתית, ברנרד ג'ודיצ'לי.
3 צפייה בגלריה
המגרש המרכזי ברולאן גארוס
המגרש המרכזי ברולאן גארוס
זוכרים איך זה היה? המגרש המרכזי ברולאן גארוס
(צילום: getty images)
בהתאם להנחיות הממשלה האחרונות, שהגדירו כי 5,000 אנשים יוכלו להיות נוכחים ביציע באזורים כמו פריז - הפדרציה החליטה שבניגוד לאליפות ארה"ב הפתוחה, רק הגרלת המוקדמות תיערך ללא אוהדים.
בהמשך הטורניר, תכולת האוהדים תעמוד על 60-50 אחוזים, שהם בערך 20,000 אוהדים ביום. המגבלה תעמוד על 5,000 אוהדים עבור מגרש פיליפ-שאטרייר (שלרוב מאכלס 15,255 צופים), 5,000 עבור מגרש סוזן לנגלן (תפוסה של 10,068 מקומות) ו-1,500 עבור מגרש סימון-מתייה (קיבולת של 5,000 צופים). כמובן שכולם יידרשו לשבת עם מסכות.
3 צפייה בגלריה
המגרש המרכזי ברולאן גארוס
המגרש המרכזי ברולאן גארוס
הפעם יהיה קצת פחות צפוף
(צילום: getty images)
למרות הבשורות המשמחות, צריך להזכיר שדווקא בימים אלה יש עלייה בתחלואה בצרפת, וביום שישי האחרון נמנו 8,000 נדבקים ביום אחד. על פי רשימות הכניסה, אצל הגברים ישתתפו תשעה מתוך עשרת המובילים, בראשות נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל. גם בנשים הרשימה תהיה מכובדת, כולל המדורגת הראשונה אשלי בארטי.
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
לטורניר הזה הוא יגיע רגוע? נובאק ג'וקוביץ'
(צילום: גטי אימג'ס)