תגידו מזל טוב למריה שראפובה. מי שכבר אפשר לכנות הטניסאית לשעבר חשפה כי התארסה לאיש העסקים האנגלי, אלכסנדר גילקס. שראפובה בת ה-33 עשתה זאת בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שם דיווחה לעוקביה על השינוי בחייה.
"אמרתי לך 'כן' מהיום הראשון שנפגשנו", כתבה שראפובה. "זה היה הסוד הקטן שלנו, לא כך". גילקס, המבוגר מארוסתו הטרייה בשמונה שנים, שיתף את הפוסט בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "תודה שהפכת אותי לאדם מאוד-מאוד שמח. מצפה לאהבה אין סופית".
3 צפייה בגלריה
שראפובה מנשקת את הצלחת
שראפובה מנשקת את הצלחת
מזל טוב. שראפובה
(צילום: AFP)
הפוסט שפרסמה שראפובה באינסטגרם
גילקס, כך מסתבר, נחשב לאחד מחבריו הקרובים של הנסיך וויליאם. הם למדו יחד ונשארו בקשר טוב עד היום. אגב, עוד לפני שגילקס הכיר את שראפובה הוא היה נשוי למעצבת מישה נונו, מי שהייתה אחראית לקשר בין הנסיך הארי למייגן מרקל. הם התחתנו ב-1996 ונפרדו ב-2016.
שראפובה הייתה לא מעט במדורי הרכילות לאורך השנים. לפני גילקס, פורסם כי הייתה במערכת יחסים עם סולן מארון 5 אדם לוין והטניסאי הבולגרי גריגור דמיטרוב. כמו כן, הייתה מאורסת לשחקן הלייקרס לשעבר, סשה וויאצ'יץ', אבל השניים נפרדו ב-2012.
3 צפייה בגלריה
מריה שראפובה
מריה שראפובה
מצאה את האביר על הסוס הלבן. שראפובה
(צילום: gettyimages)
כזכור, בפברואר השנה הודיעה שראפובה על תליית המחבט ופרישה מטניס. הרוסייה פרסמה פוסט מרגש וכתבה: "סלח לי טניס, אני אומרת "להתראות'". שראפובה המשיכה: "איך את משאירה מאחור את החיים היחידים שהכרת, איך את עוזבת את המגרשים בהם התאמנת ושיחקת מאז שהיית ילדה קטנה ואת המשחק שנתן לך הנאה גדולה כל כך? וגם את האוהדים שהלכו אחרייך במשך 28 שנה. זה חדש לי, אז בבקשה תסלחו לי - אני אומרת שלום לטניס".
שראפובה זכתה בחמישה גראנד סלאמים בקריירה, הראשון שלה בווימבלדון ב-2004. הזכייה האחרונה שלה נרשמה ב-2014, אז הניפה את הגביע ברולאן גארוס. היא זכתה ב-36 תארי WTA והכניסה במהלך הקריירה שלה כמעט 39 מיליון דולר מכספי זכייה. היא זכתה בכל אחד מטורנירי הגראנד סלאם והייתה בסך הכל האישה העשירית בהיסטוריה שעשתה זאת (השישית מאז החל העידן המקצועני).