סערה גדולה בטורניר מיאמי היוקרתי - כבר בסיבוב הראשון. ואשק פוספיסיל (67 בעולם) הפסיד במפתיע למקנזי מקדונלד (120 בעולם), לא לפני שהמטיר גידופים וקללות לעבר שופט הכיסא עוד במהלך המערכה הראשונה.
לקראת סוף המערכה הפותחת, נרשמו, כאמור, האירועים החריגים. הטניסאי הקנדי התרגז לאחר שהחטיא מכה פשוטה וריסק את מחבטו ברצפה. זה לא היה הסוף. לאחר שפיגר 5:3 ו-40:15 נענש על-ידי שופט הכיסא על "מילים לא ראויות", הפסיד טכני נקודה ובעקבות כך גם את המערכה. פוספיסיל סינן קללות לעבר שופט הכיסא, וכשהתיישב הרים אותו קולו, הפעם עם האשמות שכוונו לראשי סבב ה-ATP.
2 צפייה בגלריה
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
עצבני. פוספיסיל
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
בסוף התנצל. פוספיסיל
(צילום: רויטרס)
"מה קורה היום?", צעק פוספיסיל. "אתמול במשך שעה וחצי יו"ר ה-ATP צעק עליי על כך שניסיתי לאחד את השחקנים (הקנדי חבר לנובאק ג'וקוביץ' במטרה להקים ארגון שחקנים חדש שיחליף את זה הנוכחי). תביא לפה את הזבל הזה, אני אתבע אתכם". בסופו של יום, הקנדי ניצח את המערכה השנייה 4:6 ונוצח 6:3 בשלישית והודח על-ידי האמריקני.
בהמשך היום הבין כנראה הקנדי את גודל הטעות שעשה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להתנצל בכנות על התנהגותי על המשטח במיאמי, מוקדם יותר היום. זלזלתי במשחק שאני אוהב ואני מצטער מעומק ליבי. הביטחון שלי התערער במהלך פגישה בין שחקנים לאנשי הנהלת ה-ATP אתמול ולא הבנתי כמה הרגשות האלה השפיעו עליי עד שעליתי למשטח. אני מתנצל שוב על התנהגותי והשפה שבה השתמשתי".
ההתנצלות של פוספיסיל