הטניסאית הספרדייה קרלה סוארס נבארו, שהגיעה בשיאה למקום השישי בעולם, הודיעה הערב (שלישי) כי חלתה בסרטן בלוטות הלימפה. בחשבון הטוויטר שלה כתבה נבארו: "שלום לכולם, רק רציתי להודיע שלפני כמה ימים אובחנתי כחולת לימפומה. אצטרך לעבור שישה חודשים של כימותרפיה. אני בסדר ורגועה כרגע. מוכנה להתמודד עם כל מה שבא".
"אני צריכה להתמודד עם מציאות מסובכת", הוסיפה הטניסאית שכיום מדורגת במקום ה-71 בעולם. "הגיע הזמן לקבל את זה ולנסות להתקדם ולהסתמך על ייעוץ רפואי. צריך תמיד לחשוב בצורה חיובית מול המצוקה", הוסיפה. "סבלנות ואמונה עצמית הובילו אותי בקריירה שלי. זו לא היריבה הכי קלה להתמודד איתה, ואצטרך להיות במיטבי".
3 צפייה בגלריה
קרלה סוארס נבארו
קרלה סוארס נבארו
בשורה קשה. קרלה סוארס נבארו
(צילום: רויטרס)
סוארס נבארו הגיעה שלוש פעמים לרבע גמר אליפות אוסטרליה (2009, 2016 ו-2018), פעם אחת לרבע גמר אליפות צרפת (2008) ופעם אחת לרבע גמר אליפות ארה"ב (2013).
היא השיגה במהלך הקריירה סכום פרסים של קרוב ל-10 מיליון דולר, וזכתה ב-8 תארי WTA ו-6 תארי צ'לנג'ר, כאשר מראש הודיעה כי 2020 השנה האחרונה בקריירה שלה.
3 צפייה בגלריה
סוארס נבארו
סוארס נבארו
שמונה תארי WTA בקריירה
(צילום: AP)

3 צפייה בגלריה
סוארס נבארו
סוארס נבארו
פוסט חושפני ונוגע ללב. סוארס נבארו בפעולה
(צילום: AP)
רפאל נדאל לא נשאר אדיש לפוסט של סוארס נבארו וכתב: "הרבה כוח קרלה ברגעים הקשים האלה של החיים. שיהיה לך את הכוח והעזרה הדרושה כדי לעבור את זה".
נדאל לא נשאר אדיש