רק בתקופת קורונה אנחנו מקבלים מקרים כל כך מוזרים כמו זה. האמריקאי דניס קודלה (114 בעולם) דורג במקום הרביעי במוקדמות אליפות אוסטרליה והיה בין הפייבוריטים להעפיל להגרלה הראשית, אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד.
בסיבוב המוקדמות הראשון קודלה פגש את המרוקאי אליוט בנשטריט, הוליך מולו כבר 4:6, 3:5 ובדיוק אז קיבל הודעה שהוא חיובי לקורונה. ראשי התחרות, שנערכת בדוחא (כן, מוקדמות אליפות אוסטרליה מתקיימים בקטאר), אישרו לקודלה להשלים את המשחקון שנותר, בו הוא ניצח והשלים את הניצחון במשחק כולו.
1 צפייה בגלריה
דני קודלה
דני קודלה
קיבל אישור לסיים את המשחק. דניס קודלה
(צילום: AP)
מיד לאחר מכן הובהל לבידוד, וכמובן שנאלץ לפרוש ממשחקו בסיבוב השני מול האוסטרלי בן ה-19 דיין סוויני. האחרון ניצל זאת כדי להעפיל לסיבוב השלישי והמכריע של המוקדמות, וניצחון יסדר לו כרטיס להגרלה הראשית.
אגב, בנשטריט, יריבו של קודלה, פירסם בחשבון האינסטגרם שלו שהמארגנים הודיעו לשניים שהם ישחקו משחקון בודד – כאשר אם המרוקאי היה מנצח בו ומצמק ל-5:4, הוא היה זוכה בניצחון במשחק כולו ומתמודד מול סוויני. מוזרים הם חוקי הקורונה, מה לעשות.
קודלה הוא השחקן השני שנאלץ לפרוש בשל הידבקות בנגיף, כשהראשון היה הספרדי מריו וילייה מרטינס, אך הוא לפחות קיבל את התוצאה החיובית לפני שעלה למגרש.