ב-8 באוגוסט הקופצת לרוחק האמריקאית טארה דייויס-וודהול סיפקה את אחד הרגעים הוויראלים ביותר באולימפיאדת פריז. רגע לאחר שזכתה במדליית הזהב האולימפית הראשונה בקריירה, דייויס-וודהול רצה לבעלה האנטר ביציע וחיבקה אותו בצורה מרגשת וללא מעצורים. הצלמים קפצו על המציאה, הרשת געשה.
אתמול (שישי), שוב על מסלול האתלטיקה בבירת צרפת, התמונה חזרה על עצמה - רק בתפקידים הפוכים. אחרי ארבע מדליות פראלימפיות, האנטר חגג זהב ראשון כשהקדים ב-54 מאיות את יוהאנס פלורס הגרמני בגמר ה-400 מ' בפריז ורץ לחגוג את ההישג עם אשתו שהייתה באקסטזה ביציע.
5 צפייה בגלריה
טארה והאנטר וודהול
טארה והאנטר וודהול
מצאו את ההבדלים. טארה והאנטר וודהול חוגגים אתמול במשחקים הפראלימפיים
(צילום: Dimitar DILKOFF / AFP)
5 צפייה בגלריה
טארה והאנטר וודהול
טארה והאנטר וודהול
וכך זה נראה בחודש שעבר במשחקים האולימפיים בפריז
(צילום: Patrick Smith/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
האנטר וודהול
האנטר וודהול
"עשיתי בדיוק כמוה, וזה הצליח". וודהול
(צילום: Dimitar DILKOFF / AFP)
"טארה לימדה אותי הרבה, ואחד הדברים החשובים זו האמונה העצמית שהשרישה בי", סיפר האנטר בסיום הגמר. "לפני האולימפיאדה בפריז, היא כתבה ביומן שלה: 'אני חזקה, מהירה ואהיה אלופה אולימפית'. עשיתי בדיוק כמוה, וזה הצליח".
האנטר וטארה נשואים מאז 2022 והזוג אף מפעיל ערוץ יוטיוב מצליח הכולל מעל ל-800 אלף מנויים. מחוץ למסלול, הם הפכו, כאמור, לקול של השראה. השקיפות שלהם לגבי מסעם במשחקים האולימפיים והפראלימפיים, נגע בלא מעט אנשים ברשתות החברתיות, בתפריט: הצצות לאימונים, לתחרויות וכמובן לחיים האישיים שלהם, מה שהפך את עולם האתלטיקה לנגיש יותר עבור הגולשים.
"אנחנו עושים את זה בעיקר עבור אותם ילדים שחולמים להיות אתלטים מקצועניים באחד הימים", הסביר האנטר. "בשבועות האחרונים רציתי לתת במה להכנות שלי, במה המשחקים הפראלימפיים עוסקים. למה אנשים כמוני מסוגלים. הקבלה הייתה מדהימה".
הזוג נפגש בתחרות אתלטיקה ויצר קשר מיידי, שהתחזק עם התקדמות הקריירות שלהם. למרות שלמדו במכללות שונות - וודהול בארקנסו ודייויס-וודהול בטקסס - הם נשארו בזוגיות. הזוג התחתן, כאמור, לפני שנתיים, וכיום מתאמן זה לצד זו. כל אחד דוחף את השני לגבהים חדשים.

עם פרותזות, על ראש הפודיום

האנטר נולד עם "פיבולר הימיליה", מצב גנטי שבו עצם השוק קצרה או חסרה, מה שגרם לכך שבגיל 11 חודשים עבר ניתוח כפול להחלפת רגליו בפרותזות. למרות הקשיים, הוא הצליח להתבלט כאתלט מצטיין בתיכון ובמכללה, ושבר שיאים רבים בדרך.
5 צפייה בגלריה
טארה
טארה
טארה וודהול אחרי הזהב בפריז
(צילום: Patrick Smith/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
האנטר וודהול
האנטר וודהול
האנטר וודהול על ראש הפודיום במשחקים הפראלימפיים
(צילום: Ezra Shaw/Getty Images)
ההופעה הבינלאומית הראשונה שלו נרשמה במשחקי ריו 2016, שם זכה במדליית ארד ב-400 מ' ובכסף ב-200 מ'. בטוקיו 2020 הוסיף מדליית ארד נוספת ב-400 מ', אך החמיץ את הזהב שחלם עליו. "עכשיו זה אמיתי", חגג אתמול האתלט הפראלימפי.
"טארה מדהימה", הוסיף האנטר. "היא שותפתי לאימונים והחברה הכי טובה שלי. אנחנו עושים את כל זה ביחד, ובארבע השנים האחרונות היו הרבה ניסיונות ותלאות, אבל פשוט עברנו אותם כצוות". האישה הגאה סיכמה: "הוא מדליסט זהב! זה שווה הכל".