סופה של קריירה מפוארת. בגיל 38 - ראג'ון רונדו החליט לתלות את הנעליים סופית. הגארד הוותיק התארח היום (שלישי) בפודקאסט "אול דה סמוק" של מארט בארנס וסטיבן ג'קסון וכשנשל אם קריירת ה-NBA שלו הסתיימה, ענה בנחרצות: "בהחלט, רוצה כעת להתמקד בזמן איכות עם ילדיי".
רונדו שיחק 16 עונות ב-NBA, כשקבוצתו האחרונה הייתה קליבלנד בעונת 2021/22. הוא לקח עם בוסטון אליפות ב-2008 והגיע לסגנות ב-2010 וכמובן זכה בתואר גם עם לוס אנג'לס לייקרס במהלך 'הבועה' ב-2020. בנוסף, נבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר.
2 צפייה בגלריה
היו ימים. רונדו בתקופה הגדולה בקריירה בבוסטון
היו ימים. רונדו בתקופה הגדולה בקריירה בבוסטון
היו ימים. רונדו בתקופה הגדולה בקריירה בבוסטון
(AFP)
במרוצת השנים היה שותף ביריבויות פלייאוף מרהיבות שהקנו לו את הכינוי "פלייאוף רונדו", בגלל שתמיד שיחק טוב יותר במעמד הזה מאשר בעונה הרגילה. רונדו שיחק 957 משחקים ב-NBA, והעמיד לאורך הקריירה ממוצעים של 9.8 נקודות, 7.9 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים ב-29.9 דקות לערב.
"זאת הייתה חתיכת תקופה, אף פעם לא לקחתי את זה כמובן מאליו", הוסיף רונדו במהלך הפודקאסט. "אני מוקיר את החברים והאנשים שהכרתי, נהניתי מכל רגע".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ראג'ון רונדו לוס אנג'לס לייקרס
לברון ג'יימס ראג'ון רונדו לוס אנג'לס לייקרס
עם לברון בלייקרס. רונדו
(צילום: AFP)
לפני שלושה חודשים שוב עלה לכותרות בארה"ב, אולם בפן השלילי. אלוף ה-NBA לשעבר נעצר בינואר האחרון באשמת החזקת נשק וסמים באינדיאנה. רונדו נעצר בתחילה על-ידי שוטר סיור ביום ראשון האחרון בשל עבירת תנועה. כאשר השוטר ניגש אליו, הוא הריח מריחואנה, הבחין ברכב באקדח וציוד המשמש לסמים ולקח את כוכב העבר למעצר. רונדו נלקח לכלא במחוז ג'קסון באינדיאנה, שם השתחרר בערבות.
מי שזכור בעיקר משנותיו בבוסטון, לא מורשה להחזיק בנשק חם בגלל אותו צו הרחקה שהוגש נגדו ב-2022 על ידי אשתו, בטענה כי איים עליה ועל ילדיהם באקדח. בבקשה לצו, אשתו של השחקן דאז טענה שרונדו איים עליה באקדח ואמרה כי היא חוששת לביטחון ילדיה וכי לשחקן העבר יש היסטוריה של "התנהגות הפכפכה ולא יציבה". כמו כן, בדצמבר 2023 תועד במגרש חנייה, כשבת זוגו תוקפת באלימות אישה בחניון.