יומיים בלבד לאחר שפורסם בספרד על-כך שלורנזו בראון קרוב לסיכום בריאל מדריד, נראה כי יש קבוצה בכירה נוספת ביורוליג שחושקת בשירותיו: פנרבחצ'ה.
על-פי דיווח היום (שני) ב"רלובו", האימפריה הטורקית נכנסה למרוץ וסימנה את כוכב מכבי ת"א כמועמד המוביל לעמדת הרכז לעונה הבאה. כמו כן, פורסם כי הטורקים יהיו מוכנים לשלם לצהובים ביי-אאוט של 800 אלף אירו, זאת לאחר שהשחקן חתום אצל האלופה הישראלית לשנתיים נוספות.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון
יעבור לטורקיה? בראון
(צילום: עוז מועלם)
קטש: "זה לא מובן מאליו בדרך שהגבנו"
(ONE)

הקבוצה הטורקית ככל הנראה תיפרד בקיץ מניק קלאת'ס ומאמן פנר, שרונאס יאסיקביצ'יוס, רוצה מאוד את בראון לחיזוק הסגל. יש לציין כי הרכז האמריקאי שיחק בפנרבחצ'ה בעונת 2020/21 ורשם 9.5 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.
במכבי ת"א, לפחות מאחורי הקלעים, כבר התקבלה החלטה שלא לעמוד בדרכו של השחקן שרשם בהפסד בגמר הגביע משחק חלש במיוחד (11 נקודות ו-11 איבודים). שחרורו של בראון למעשה ישחרר סכום עצום עבור הצהובים, אשר נמצאים בבור כלכלי גדול מתחילת המלחמה ואירוח המשחקים בסרביה במהלך העונה האירופית שהסתיימה זה מכבר, לאחר הפסד בסדרת רבע הגמר 3:2 לפנאתינייקוס.
2 צפייה בגלריה
בראון
בראון
מבוקש ברחבי אירופה. בראון
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
שיקול נוסף של מכבי ת"א לאפשר למהלך לקרות הוא הרצון להשאיר את ג'וש ניבו לעונה נוספת - ובכסף שיתפנה - לשדרג את חוזהו של הסנטר האמריקאי. הצהובים מוכנים להציע לשחקן מעל מיליון דולר לעונה ומנסים לסגור את העסקה מתחת לראדר כדי שקבוצות אחרות לא "יתעוררו".