שתף קטע נבחר

ביונסה מעוניינת לרכוש מניות ביוסטון רוקטס

בסוכנות הידיעות "בלומברג" פורסם שהזמרת, ילידת העיר, מוכנה להשקיע במועדון, שהוצע למכירה על ידי הבעלים לז אלכסנדר. יועץ התקשורת של ביונסה והקבוצה סירבו להגיב

 

ביונסה מעוניינת לרכוש חלק מהמניות של יוסטון רוקטס , כך פירסמה סוכנות הידיעות "בלומברג". לפני שבועיים הודיע הבעלים של הקבוצה, לז אלכסנדר, שהוא מציע את המועדון למכירה והזמרת, ילידת העיר, בודקת כעת את האפשרות להיכנס לעסקה.

 

 

על פי ההערכות, בזכות הפופולריות העצומה של יוסטון רוקטס בסין, מכירת המועדון עשויה לשבור את השיא ב-NBA העומד על שני מיליארד דולר (סטיב באלמר רכש בסכום הזה את לוס אנג'לס קליפרס לפני שלוש שנים). אלכסנדר עצמו השקיע 85 מיליון דולר כאשר רכש את הקבוצה בשנת 1993. ביוסטון רוקטס סירבו להגיב על הידיעה. יועצת התקשורת של ביונסה, איווט נואל שור, סירבה גם היא להגיב.

 

ביונסה עם בעלה ג'יי זי (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
ביונסה עם בעלה ג'יי זי(צילום: Gettyimages)

ביונסה תהיה הבוסית שלו? ג'יימס הארדן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ביונסה תהיה הבוסית שלו? ג'יימס הארדן(צילום: AFP)
 

 

בארה"ב מקובל שכוכבי מוזיקה ובידור מחזיקים בחלק מבעלות על קבוצה. בעלה של ביונסה, ג'יי זי, יליד ברוקלין, החזיק בעבר בפחות מאחוז אחד מהבעלות של הנטס. הזמר ג'סטין טיברלייק, יליד ממפיס, מחזיק בחלק מהבעלות על הגריזליס. גם הזמרת ג'ניפר לופז השקיעה במיאמי דולפינס מה-NFL, יחד עם הטניסאיות ונוס וסרינה וויליאמס.

 

על פי פרסומים בארצות הברית, ביונסה הרוויחה ב-2016 סכום של 105 מיליון דולר והונה האישי מגיע ל-350 מיליון דולר. ההון של בעלה מגיע לסכום של 800 מיליון דולר.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים