שתף קטע נבחר

דיווח: "קובי בראיינט ישחק בליגת ה-3X3"

העיתונאי ברנדון רובינסון מפרסם כי כוכב העבר האגדי של הלייקרס, שפרש לפני שנתיים, צפוי לחזור לפרקט בליגה החדשה שצוברת תאוצה בארה"ב

יחזור לפרקט? בראיינט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
יחזור לפרקט? בראיינט(צילום: AFP)

 

האם קובי בראיינט בדרך חזרה לפרקט? יכול להיות שכן. רק שלא מדובר על ה-NBA, אלא על ליגת ה-3X3 הצוברת תאוצה בארצות הברית ומגייסת אליה בשנה האחרונה שורה של כוכבי עבר מפורסמים כמו למשל אלן אייברסון.

 


 

העיתונאי ברנדון רובינסון פרסם היום (שלישי) כי כוכב לוס אנג'לס לייקרס ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הענף, יחזור מפרישה לליגה החדשה (בה משחקים שלושה שחקנים מול שלושה שחקנים על חצי מגרש), אולם יעשה זאת רק בעונה הבאה. הוא מסתמך על שיחה עם אחד ממייסדי הליגה, ג'ף קוואטינץ, שלטענתו כבר דיבר עם בראיינט.

 

הדיווח של ברנדון רובינסון 

 

ג'קסון קורא לבראיינט להגיע

 

הפרסום מגיע יומיים אחרי שסטיבן ג'קסון, כוכב העבר של אינדיאנה פייסרס וכיום שחקן בליגה המדוברת, נשאל אם בראיינט מתאים לליגה הזו. ג'קסון ענה: "הוא יכול לשחק באיזו ליגה שרק ירצה. קובי, אם אתה שומע, אתה יכול בבקשה להגיע לכאן? אנחנו צריכים אותך".

 

בראיינט שיחגוג 40 בעוד יומיים (הייתם מאמינים?) תלה את הנעליים ב-2016 כשהוא מדורג במקום השלישי בכל הזמנים ב-NBA במספר הנקודות (33,644). הוא רשם שבע הופעות בסדרת הגמר וזכה בחמש טבעות, כולן עם האחת והיחידה שלו - הלייקרס. פעמיים הוא נבחר ל-MVP של הגמר. הוא מחזיק במספר מדהים של 18 הופעות במשחק האולסטאר ו-11 בחירות לחמישייה הראשונה בליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים