שתף קטע נבחר

חבר חדש לכספי: ג'ואקים נואה סיכם בממפיס

על פי שאמס צ'ארניה מ"דה אתלטיק", הסנטר המושמץ (33, 2.11 מ') ששוחרר בחודש שעבר מניו יורק, יחתום על חוזה מינימום בשורות הגריזליס. שותף בעונה שעברה בשבעה משחקים בלבד

פתיחת העונה של ממפיס הייתה מעל ומעבר לציפיות. הגריזליס בינתיים נמצאים בצמרת המערב ועם הזדמנות מצוינת לחזור לפלייאוף אחרי שנה מזעזעת (22 ניצחונות לעומת 60 הפסדים).

 

לטבלאות ה-NBA

 

הערב (שישי), שאמס צ'ארניה מ"דה אתלטיק" מדווח שממפיס מחפשת חיזוק לקו הקדמי שלה כדי לתת למארק גאסול דקות מנוחה על הספסל. מי שצפוי להצטרף הוא לא אחר מאשר ג'ואקים נואה (33, 2.11 מ'), הסנטר המושמץ ששוחרר מניו יורק בחודש שעבר.

 

ג'ואקים נואה (צילום: AP)
מיעט לשחק בשנים האחרונות. ג'ואקים נואה(צילום: AP)

 

נואה אמור לחתום על חוזה מינימום עד לסיום העונה בשורות הגריזליס ולחזור לשחק אחרי הרבה מאוד זמן.

 

בעונה שעברה רשם הסנטר הצרפתי רק שבעה משחקים בהם קלע בסך הכל 1.7 נקודות בממוצע. זה קרה בעיקר בגלל עימות מילולי עם מאמן הניקס דאז, ג'ף הורנסק, שהחליט לספסל אותו מאז ינואר. זה המשך ישיר לשנים האחרונות, בהן בקושי שיחק, בעיקר בגלל פציעות בברכיים.

 

לפני שנתיים הספיק לשתף פעולה עם חברו הטוב דרק רוז (צילום: AP) (צילום: AP)
לפני שנתיים הספיק לשתף פעולה עם חברו הטוב דרק רוז(צילום: AP)

 

במהלך 11 שנותיו בליגה, נואה רשם ממוצעים של 8.9 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים ו-1.3 חסימות, כשעונת השיא שלו הייתה ב-2013/14, אז נבחר לשחקן ההגנה של השנה וסיפק ממוצעים אדירים של 12.6 נקודות, 11.3 ריבאונדים וגם 1.5 חסימות לערב.

 

הלילה (בין שישי לשבת, 2:30) הגריזליס ייצאו למשחק חוץ מול ברוקלין, כשגאסול נמצא בספק להתמודדות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים