שתף קטע נבחר

יהיה בלגן? השופט הבעייתי שובץ למשחק של יוסטון

סקוט פוסטר, שהספיק להסתכסך בעבר עם כריס פול, ג'יימס הארדן והרוקטס, יהיה אחד השופטים במשחק מספר 2 מול גולדן סטייט. בפברואר האחרון הארדן אמר: "לא צריך לתת לו לשפוט משחקים שלנו"

יוסטון מתכוננת למשחק מספר 2 בסדר המרתקת מול גולדן סטייט. המפגש הראשון (והסוער) לפני יומיים הסתיים עם 100:104 צמוד ומלא בעצבים לזכות הווריורס, כשהרוקטס התלוננו נגד השיפוט.

 

נראה שמחר לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי, 5:30) צפוי להיות סוער לא פחות אחרי שנחשפו שמות השופטים שינהלו את המשחק הטעון. אחד מהם הוא סקוט פוסטר, שופט שביוסטון ממש לא מחבבים, וזה בעדינות.

 

 ג'יימס הארדן (צילום: AFP)
הארדן מתוסכל בפעם הקודמת שפגש את פוסטר(צילום: AFP)

לרוקטס טענות רבות נגד פוסטר ממשחקי עבר, כמו גם לכריס פול וג'יימס הארדן. בחודש פברואר האחרון לאחר ההפסד של הקבוצה ללייקרס, הארדן תקף את פוסטר והשריקות שלו וב-NBA קנסו אותו ב-25 אלף דולר. לאחר מכן המשיך וטען: "הוא גס רוח ושחצן. זה בטוח משהו אישי. אני לא חושב שצריך לתת לו לשפוט את המשחקים שלנו".

 

בשנה שעבר בגמר המערב מול הווריורס פוסטר שפט שניים מהמשחקים, כולל משחק מספר 7 בסדרה המשוגעת ההיא – אז פנתה יוסטון לראשי הליגה עם דוח מפורט לפיו ההחלטות של השופטים עלו לה ב-18 נקודות ובהפסד במשחק ובסדרה כולה.

 

 ג'יימס הארדן (צילום: AFP)
זה עלה לו ביוקר, אבל הוא המשיך בשלו(צילום: AFP)

 

מחר פוסטר יחזור לשפוט את הארדן וחבריו, ואם לשפוט על פי מקרי העבר – וגם לאחר הסערה הגדולה במשחק הראשון, הולך להיות סוער.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים