דני אבדיה איבד הלילה (בין שני לשלישי) את מקומו בחמישייה לראשונה העונה - בהמשך ישיר להפסד מול בוסטון בו שיחק דקות מעטות בלבד - וסיים ללא נקודות בהפסד הביתי של וושינגטון (4:3) לפילדלפיה (4:4), 118:111. משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לוויזארדס.
ב-17 דקות מהספסל אבדיה לקח זריקה אחת שלא נכנסה ותרם 2 אסיסטים, חסימה וריבאונד. האורחת הסתדרה יפה גם בלי ג'ואל אמביד החולה, בערב בו גילתה כי איבדה שתי בחירות דראפט כעונש על כך שהחלה הקיץ במגעים עם פי-ג'יי טאקר ודנואל האוס באופן לא חוקי.
2 צפייה בגלריה
הארדן מעל כולם, כולל אבדיה
הארדן מעל כולם, כולל אבדיה
לא היה מעורב מספיק בהתקפה. אבדיה שומר על הארדן
(צילום: EPA)
המאמן ווס אנסלד הבהיר אחרי ההפסד לסלטיקס כי לא היה מרוצה מצורת המשחק של אבדיה, ובחר לפתוח הפעם על חשבונו עם אנתוני גיל, שעשה עבודה טובה מאוד עם 11 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. המאמן התייחס להופעה של הישראלי גם הלילה: "אבדיה עדיין מתפתח, אבל בשנה השלישית שלו בקבוצה יש לו תחושה לא רק של המשחק שלו, אלא של איך המשחק שלו משתלב בקבוצה שלנו". כאשר אבדיה עלה לשחק, הוא הופקד בדקות רבות על ג'יימס הארדן, משימה לא פשוטה, ולא היה מעורב מספיק בהתקפה.
נראה שאבדיה עצמו לא התרגש מהירידה לספסל ומרצף המשחקים החלשים: "אני סומך על עצמי ועל צוות המאמנים כדי לפתור את המצב, אני אהיה בסדר". קייל קוזמה, חברו של הישראלי לקבוצה, התייחס גם הוא: "זה משחק של מבוגרים. בסופו של יום כולנו מקצוענים ומנסים לנצח. אם אתה לא נותן תפוקה, מישהו אחר ייקח לך את המקום. הוא (אבדיה) חייב לפתור את זה. הוא פשוט חייב לפתור את זה".
2 צפייה בגלריה
קייל קוזמה
קייל קוזמה
"בסופו של יום כולנו מקצוענים ומנסים לנצח". קוזמה
(צילום: רויטרס)
צ'ייס יוז מ-NBC, דווקא מאמן שהספסל יכול לעשות טוב לישראלי: "אבדיה שיחק טוב יותר מאשר נגד בוסטון. ההתחלה שלו הייתה לא פשוטה אבל הוא התאושש. הוא עצר מספר פעמים את ג'יימס הארדן והראה קצת יותר מיכולות המסירה. אמנם כשהוא פותח בחמישייה הוא מאזן אותה, אבל מהספסל יש לו יותר הזדמנויות 'לפרוש כנפיים' בצד ההתקפי".
כך כו כך, שבעה משחקים לתוך העונה של וושינגטון וויזארדס, ומסתמן שהלחץ סביב אבדיה רק הולך וגובר, במיוחד כשלוקחים בחשבון את העובדה שבקיץ הקרוב הקבוצה יכולה תהיה להציע לו חוזה חדש.