האוהדים ברחבי ארה"ב לא ממש יאהבו את הדיווח הערב (שני) ברשת ESPN, שלפיו סן אנטוניו החליטה לא לשתף יותר את ויקטור וומבניאמה, הבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, ביתר משחקי הקבוצה בליגת הקיץ בלאס וגאס.
הפרסום מגיע פחות מיממה לאחר הופעה נהדרת של וומבניאמה בהפסד הספרס 85:80 לפורטלנד - כשסיים עם 27 נקודות, 12 ריבאונדים ו-3 חסימות. וומבי דייק ב-9 מ-14 מהשדה, לצד אחוזים טעוני שיפור מקו העונשין (7 מ-12).
2 צפייה בגלריה
וומבניאמה
וומבניאמה
יזכה למנוחה. וומבניאמה
(צילום: Ethan Miller / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
יש לציין כי וומבניאמה אמר כבר לאחר המשחק הלילה כי הוא יישב עם מאמן הספרס, גרג פופוביץ', ויחליט אם ימשיך לשחק בליגת הקיץ, שמיועדת בעיקר כדי לשפשף את השחקנים לעונה שבפתח.
"אני מוכן לעשות כל הקרבה למען הקבוצה ולתת 100%", אמר לאחר המשחק. "נראה איך ייראו החודשים הקרובים, מבחינת אימונים וחופשות ואני יודע שבגלל שאני לא משחק במונדובאסקט, מצפים לי חודשיים שלושה שישנו לי את החיים".
2 צפייה בגלריה
וומבניאמה
וומבניאמה
"אני מוכן לעשות כל הקרבה למען הקבוצה ולתת 100%". וומבניאמה
(צילום: Patrick T. Fallon / AFP)
היהלום הצרפתי (19, 2.23 מ'), כידוע, נחשב בעיני רבים לכישרון הכדורסל הגדול ביותר מאז לברון ג'יימס והוא נמצא במוקד תשומת הלב מאז חגג את יום הולדתו ה-14. כבר לפני שלוש שנים ניבאו כי וומבניאמה ייבחר במקום הראשון בדראפט הנוכחי והוא מאז זכה לכינוי "הכישרון הגדול בעולם". העונה, במדי לבלואה מטרופוליטנס, העמיד ממוצעים מטורפים בצרפת והוביל את הליגה בנקודות (21.8), ריבאונדים (10.3) וחסימות (3.1).