פרטים חדשים סביב פציעתו המסתורית של סטרלינג בראון, שחקנה של יוסטון רוקטס, במהלך הביקור של הקבוצה במיאמי נחשפו הלילה (בין רביעי לחמישי). על פי דיווח ב-ESPN, סטרלינג יחד עם קווין פורטר ג'וניור, פקדו מועדון חשפנות בעיר, ולקראת השעה 7:00 הוזמנו כוחות משטרה למקום אחרי שהתקבלה קריאה בעקבות מהומה אלימה במקום בה היה מערוב סטרלינג.
"בראון סובל מחתכים בחלקים רבים בגופו", נכתב בדיווח. מאמן יוסטון, סטיבן סילאס, הוסיף: "הוא הותקף, יש לו פגיעות וחתכים. הדבר החשוב ביותר מבחינתי זה להגיד לו שאנחנו עומדים מאחוריו לחלוטין, ואנחנו שומרים לו על הגב. אנחנו מחכים כבר שישוב לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
סטרלינג בראון
סטרלינג בראון
סטרלינג בראון
(צילום: AP)
מי שביקר יחד עם סטרלינג במועדון החשפנות הוא קווין פורטר ג'וניור, שבעקבות כך הפר את פרוטוקול הקורונה של הליגה וייעדר במשחקים הקרובים. פורטר ג'וניור, שידוע כשחקן בעייתי מאוד והיה מעורב כבר באחזקה בלתי חוקית של נשק ובתקיפת נשים, התפרע בתא שלו בחדר ההלבשה בחודש ינואר עוד כששיחק בקליבלנד ונזרק מהקבוצה.
יוסטון החתימה אותו לאחר מכן, צירפה אותו לקבוצת ליגת הפיתוח בה הרשים מאוד והקפיצה אותו לסגל שלה בהמשך. הוא אחד השחקנים היותר טובים בעונה הנוראית שעוברת על הרוקטס, והעמיד ב-21 משחקים עם הקבוצה ממוצע של 15.5 נקודות ו-6.2 אסיסטים.