אדריאן ווז'נרובסקי (המכונה בקצרה גם ווז') נחשב לכתב הטוב ביותר לענייני NBA וכל חדשות הליגה בדרך כלל מגיעות אליו קודם, ובזכות זה הוא קיבל חוזה עתק ב-ESPN. ביממה האחרונה ווז' מצא את עצמו בלב הסערה, והושעה מתפקידו בגלל שכתב לסנטור "לך תז****".
הסיפור התחיל בכך שסנטור מדינת מיזורי, ג'וש האולי הרפובליקני, שלח מייל ל-NBA וגם לתקשורת בו ביקש מהליגה לאפשר לשחקנים לכתוב מסרים על גב גופיות המשחק בעד המשטרה, החיילים והמפגינים בהונג קונג נגד סין, זאת לאחר שהליגה אישרה לשחקנים להשתמש בגופיות שלהם למען מסרים חברתיים ובפרט בעד תנועת "חיי שחורים חשובים". ווז'נרובסקי השיב למייל בשתי מילים, והאולי מיהר לפרסם זאת בטוויטר שלו.
הציוץ של האולי
הציוץ של ווז'נרובסקי
האולי כתב בטוויטר: "אל תבקרו את סין או תביעו תמיכה ברשויות. זה ממש מכעיס אותם". על פי דיווחים ווז' הוצא לחופשה ללא תשלום בגלל הציוץ הזה. העיתונאי פרסם התנצלות בה כתב: "טעיתי והתנהגתי בחוסר כבוד. אני מתנצל על האופן שבו התנהגתי ומיד אצור קשר עם הסנטור האולי כדי להתנצל בפניו באופן אישי", הוא לא צייץ מאז דבר.
מנגד, מספר שחקנים יצאו להגנתו של ווז'נרובסקי וקראו "לשחרר את ווז'" (FREE WOZ) במה שהפך לטרנד ויראלי בטוויטר. בין התומכים ניתן למצוא את לו וויליאמס מלוס אנג'לס קליפרס ואנס קאנטר מבוסטון סלטיקס.
הציוץ של וויליאמס