קיירי ארווינג קלע הלילה (בין חמישי לשישי) 40 נקודות בניצחון של ברוקלין נטס 109:121 על קבוצתו לשעבר בוסטון סלטיקס. זאת הפעם החמישית שהוא קולע 40 נקודות או יותר במדי ברוקלין, אליה הצטרף בעונה שעברה. לאחר הניצחון, קיירי התחבק עם שחקני בוסטון, שבעבר היו דיווחים שהוא לא ממש הסתדר איתם.
"זאת ממש הפתעה גדולה שהתחבקתי איתם", עקץ ארווינג את התקשורת בסיום, "אנשים מפיצים שטויות בנוגע למערכות היחסים שיש לי עם שחקנים אחרים. לא באתי להוכיח כלום לבוסטון, אני מחכה לפגוש אותם בפלייאוף".
2 צפייה בגלריה
ארווינג מחבק את קמבה ווקר
ארווינג מחבק את קמבה ווקר
ארווינג מחבק את קמבה ווקר
(צילום: גטי אימג'ס)

"אני מחכה לפגוש אותם בהמשך העונה", אמר ארווינג, "לשחק כשמיליוני אנשים צופים בך ואם תפסיד - אתה הולך הביתה. אני ממש מחכה לרגעי ההכרעה של העונה. אבל גם משחק אמצע עונה כזה מול קבוצה שאתה מכיר - זאת ברכה".
גארד בוסטון מרקוס סמארט אמר בסיום: "זה היה קיירי של פעם, הופעת וינטאג' שלו". גם ג'יימס הארדן שפע מחמאות לארווינג: "הוא משהו מיוחד. יש לו מנטליות של קילר. הוא בא כדי לנצח בכל משחק ולהרוס את היריב. זה משהו שאתה רוצה בקבוצה שלך כל הזמן. זה מה שמייחד אותו משאר שחקני הליגה".

2 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
היה לו משחק נהדר
(צילום: AP)
מאמן הקבוצה סטיב נאש סיפק עדכון מרגיע לגבי קווין דוראנט: "אנחנו רוצים שהוא יחזור חזק וכשיר לסוף העונה, ויש לנו תיכנון מתי הוא יחזור. הוא בינתיים עושה אימוני קליעה, ולא חזר לאימונים מלאים. דוראנט מתקדם בצורה טובה מאוד, וכולנו מרגישים שזה הולך לכיוון טוב, אבל צריך להיות זהירים".