וושינגטון וויזארדס היא הקבוצה עם המאזן הגרוע ב-NBA ולפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) ספגה את הפסדה ה-11 העונה מ-14 משחקים, הפעם 124:106 בניו אורלינס.
הוויזארדס הגיעו למשחק ללא תשעה שחקני סגל, ביניהם דני אבדיה שנשאר בוושינגטון בשל פרוטוקול הקורונה המחמיר ב-NBA וראסל ווסטברוק שקיבל מנוחה. הפליקנס, מהקבוצות הבינוניות בליגה, סגרו עניין כבר אחרי רבע אחד (18:35) והוליכו לכל אורך הדרך בפער דו-ספרתי.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
שוב הוא הפסיד, מישהו מופתע? ביל
(צילום: AP)
היחידי שתיפקד בוושינגטון היה, כצפוי, בראדלי ביל. הוא לקח 37 זריקות (!), דייק ב-17 מתוכן והמטיר 47 נקודות שלא ממש עזרו לקבוצתו. על הדרך, הוא גם שבר שיא שלילי, כשרשם 10 הפסדים רצופים במשחקים בהם הוא קולע 40 נקודות ומעלה. ה"הישג" הקודם היה שייך לוולט בלאמי משיקגו פאקרס בעונת 1961/62 - שהפסד "רק" בתשעה משחקים ברצף.
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
שבר שיא שלילי. ביל
(צילום: רויטרס)
ביל נראה בסיום מתיישב על ספסל וושינגטון בחוסר נוחות. במסיבת העיתונאים, כשנשאל האם הוא מתוסכל - ענה: "השמיים כחולים?". לאחר כן, הוסיף: "זה קשה. אני רוצה לנצח, פשוט רוצה לנצח. בגלל זה נשארתי הקיץ בקבוצה".
אחד העיתונאים שאל את ביל איך אפשר לצאת מהמצב הזה והסופרסטאר הודה: "נשבע לך שאם הייתי יודע את התשובה, הייתי גאון. כרגע אין לי אחת כזו". אגב, גם אשתו של ביל, קאמיה, רתחה על היכולת של הוויזארדס וצייצה בסיום: "נמאס לי מזה".
הציוץ הכועס מצד אשתו של בראדלי ביל
וגם הסופרסטאר אובד עצות
ביל, שגם הוסיף מול הפליקנס 6 אסיסטים, ו-4 ריבאונדים, הוא מלך הסלים ב-NBA בפער ניכר עם ממוצע של 36.8 לערב. בהפסדים הוא רושם 30.7 בממוצע. נתון מעניין: שלוש פעמים שיפר ביל את שיא הקריירה שלו בנקודות בעונה שעברה, בככל אותם משחקים וושינגטון נוצחה.
וושינגטון תחזור לביתה בלילה בין שישי לשבת, אז תארח את אטלנטה. "נצטרך לעבור את התקופה הזו. אנחנו יודעים כשכל השחקנים יהיו בריאים - הכל יהיה הרבה יותר טוב", סיכם מאמן הקבוצה, סקוט ברוקס. "הרוח המנצחת שיש לבראדלי היא קריטית להצלחה העתידית שלנו".