אחרי הניצחון המרשים במשחק הקודם על מיאמי (מאזן 14:8) וושינגטון (14:5) חזרה הלילה (בין שישי לשבת) למציאות עם תבוסה קשה 122:95. דני אבדיה, כמו רוב חבריו לקבוצה, היה ביום לא טוב עם 4 נקודות (0 מ-2 לשלוש, 2 מ-3 ל-2) ו-6 ריבאונדים ב-16 דקות.
עם כל הכבוד לרוקי הישראלי, סיפור המשחק היה בראדלי ביל, מלך הסלים של הליגה (34.8 נקודות עד הלילה), שהחטיא את כל 13 הזריקות הראשונות שלו מהשדה, וסיים את ההתמודדות עם 7 נקודות (1 מ-14 מהשדה).
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה, ג'ימי באטלר
דני אבדיה, ג'ימי באטלר
באטלר ואבדיה נאבקים על הכדור
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
שלושה שומרים על ביל
שלושה שומרים על ביל
שלושה שומרים על ביל
(צילום: רויטרס)
סל השדה הראשון, והיחיד שקלע הגארד במשחק, היה ברבע השלישי, וזאת הפעם הראשונה העונה שהוא קולע פחות מ-25 נקודות בערב. אלכס לן הוביל את המפסידה עם 18 נקודות, ראסל ווסטברוק תרם 13 ורוי האצ'ימורה 12.
מיאמי, פיינליסטית העונה שעברה למי ששכח, החלה את עונת 2020/21 בצורה נוראית, גם בעקבות פציעות וענייני קורונה, ויכול מאוד להיות שהמשחק הזה יוציא אותה לדרך חדשה. אריק ספולסטרה ביצע כמה שינויים לקראת ההתמודדות, בין אם זה אימון קליעות בבוקר, משהו שההיט לא מבצעים בדרך כלל, והוא גם הכניס את גוראן דראגיץ' הוותיק לחמישייה על חשבונו של טיילר הירו.
3 צפייה בגלריה
ג'ימי באטלר, קלי אוליניק
ג'ימי באטלר, קלי אוליניק
באטלר. משחק מצוין
(צילום: AP)
קנדריק נאן הוביל את קלעי המנצחת עם 25 נקודות, בם אדבאיו והירו קלעו 17 כ"א וג'ימי באטלר סיים כמעט עם טריפל דאבל - 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. בשיאו, ההפרש של מיאמי כבר הגיע ל-37 נקודות - ההפרש הכי גדול שלהם העונה במשחק. זה גם היה הפיגור הכי גדול של הוויזארדס העונה.
וושינגטון, ובעיקר ביל, ינסו להתאושש כבר מחר (ראשון, 20:00) כשהם יתארחו אצל שארלוט הורנטס.