דני אבדיה ערך הלילה את משחקו השני במדי וושינגטון, ושיחק לראשונה באולם הביתי שלו בעונה הקרובה, בהפסד 97:86 בבית מול דטרויט. הפעם היה לו משחק פחות מוצלח מהבכורה הנהדרת מול ברוקלין, כשקלע שבע נקודות בלבד ב-32 דקות.
"בסופו של יום אני חלק מקבוצה" אמר אבדיה אחרי המשחק. "הייתי צריך לשחק טוב יותר, כולנו היינו צריכים לשחק טוב יותר. הזריקות לא נכנסו לי הלילה, אבל זה לא ביג דיל. אני אמשיך לקחת את הזריקות שלי, אמשיך לנסות לקבל את ההחלטות הנכונות ולספק את המסירה הנוספת בהתקפה כדי לעזור לחברים שלי. באופן כללי זה לא הלך לנו היום, אבל נחזור לעבוד, אני אחזור לעבוד, ונקווה שהמשחק הבא שלנו יהיה טוב יותר".
3 צפייה בגלריה
ביל בפעולה
ביל בפעולה
ביל בפעולה. "דני לא מוותר"
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אבדיה נחסם
אבדיה נחסם
אבדיה נחסם
(צילום: רויטרס)
מי שערך את הבכורה במשחקי ההכנה העונה היה כוכב הקבוצה בראדלי ביל, שדיבר על החזרה לפרקט ואמר: "אני שמח לחזור. היה מוזר לשחק מול אולם ריק עם רעש מזויף של קהל מהרמקולים, אבל כרגע זו הדרך הבטוחה ביותר לעשות את זה ונקבל את כל התנאים, מה שצריך העיקר לשחק".
ביל נשאל על שני המשחקים הראשונים של אבדיה בקבוצה ואמר: "כמו שאמרתי לו באימון, יהיו לו ימים טובים יותר, פחות טובים וימים בינוניים. הוא יצטרך ללמוד איך לקבל באהבה את כולם. הוא סיפק משחק נהדר נגד ברוקלין והיה לו משחק בסדר הלילה. הוא יצטרך למצוא איפה הוא יכול להשתפר, אבל מה שאני אוהב אצלו זה את רוח התחרותיות ואת זה שהוא לא מוותר. הייתי רוצה שהוא יהיה יותר אגרסיבי בהתקפה וילך יותר לסל כדי להוות עוד איום עבורנו, אבל זה יגיע עם הזמן, אין לי ספק בזה".
3 צפייה בגלריה
ביל בפעולה
ביל בפעולה
ביל בפעולה. "מרוכזים בלשלב את החדשים"
(צילום: AP)
על היכולת של הקבוצה אמר ביל: "כולם עכשיו מרוכזים בלשלב את השחקנים החדשים. זו למשל הייתה הפעם הראשונה שהם שיחקו איתי".