וושינגטון ספגה הלילה (בין שני לשלישי) הפסד רביעי ברציפות ושישי משבעת משחקיה האחרונים - 133:122 למילווקי - ונשרה למאזן 24:14.
הבאקס, שהוליכו ברבע השלישי כבר ב-26 הפרש (62:88), שלטו מתחת לסלים והשיגו ניצחון שני רצוף על הוויזארדס. שמונה דקות לסיום הפער צומק עד למינוס חמש, אבל ארבע נקודות רצופות של יאניס אנדטוקומבו סידרו שקט נפשי לבאקס, ששייטו ל-W בפער דו-ספרתי.
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
הלחץ מדבר. ברוקס
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
אבדיה משקיף על מידלטון
אבדיה משקיף על מידלטון
אבדיה משקיף על מידלטון
(צילום: EPA)
"קשה כשאתה קורע את התחת שלך ומבזבז זמן בניסיונות לחזור למשחק. בסוף נגמר הדלק", הודה בסיום בראדלי ביל, שהפציץ 37 נקודות ושוב היה זה שניסה להחזיר (ללא הצלחה) את הוויזארדס מבור גדול.
"ידענו שאחרי פגרת האולסטאר יהיו לנו משחקים קשים", הוסיף מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס. "ממפיס קבוצה קשוחה ושתי היריבות האחרונות שלנו (פילדלפיה ומילווקי) הן מהטובות במזרח. לא כיף להפסיד משחקים, זו הרגשה מחורבנת, אני לא אשן הלילה ומחר אקום ואנסה למצוא דרך שנשתפר".
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
מיואש. ביל
(צילום: AFP)
מלבד ביל וראסל ווסטברוק (23 נקודות ו-17 אסיסטים), שתי נקודות אור נוספות בוושינגטון היו רוי האצ'ימורה ודני אבדיה. היפני רשם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וזכה למחמאות מביל. "הוא מתחיל להבין שאנחנו צריכים שהוא יהיה יותר אגרסיבי, שיהיה הצלע השלישית שלנו בהתקפה", פירגן לו הסופרסטאר.
ומה עם אבדיה? הרוקי הישראלי אמנם פתח הפעם על הספסל, אבל סיפק משחק טוב: 11 נקודות (5 מ-9 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-31 דקות. הוא גם הוביל את הקבוצה בפער משמעותי במדד הפלוס-מינוס (8+) ורשם שני דאנקים מרהיבים. "יש תהליך למידה ששחקנים כמו האצ'ימורה, אבדיה וגריסון מתיוז צריכים לעבור. זה דורש סבלנות", נכתב ב-NBC.