עונת היורוקאפ תצא הערב (שלישי) לדרך, וכבר במחזור הראשון ייערך דרבי ישראלי בין מלאגה וגל מקל למטרופוליטנס 92 של תומר גינת במסגרת בית 1 (21:45). מחר (21:45) גם שון דוסון וחובנטוד בדאלונה יערכו את הבכורה שלהם במפעל עם משחק מול פרטיזן בלגרד במסגרת בית 1.
מלאגה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בהיסטוריה של היורוקאפ, ובין השאר זכתה בו ב-2017. בעונה שעברה הגיעה עד לסדרת רבע הגמר מול ונציה, שבסופו של דבר לא נערכה בעקבות הקורונה. כמו כן, מלאגה לא הפסידה משחק אחד בבית (רצף של שמונה ניצחונות). עבור מטרופוליטנס תהיה זו הופעה שנייה בסך הכל בשש שנים.
1 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת. פותח עונה ביורוקאפ
(צילום: פייסבוק מטרופוליטנס 92)
הספרדים פתחו את עונת 2020/21 לא בצורה הכי טובה. את שני משחקיהם הראשונים בליגה הם הפסידו לחובנטוד של דוסון ולברצלונה, אך התאוששו מול אנדורה במחזור השלישי. מקל העמיד בשלושת המשחקים ממוצע של 8.3 נקודות ו-6 אסיסטים ב-20.7 דקות, כשהוא ממעט לזרוק לשלוש (רק שתי זריקות) וקולע ב-41 אחוזים ל-2.
מטרופוליטנס וגינת לעומת זאת החלו את העונה בצורה פנטסטית עם שני ניצחונות על גראבלין של איתי שגב ומונאקו, והם מדורגים במקום הראשון בליגה הצרפתית. הפורוורד הישראלי עומד על מומצע של 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-28.5 דקות (הכי הרבה דקות בסגל של מטרופוליטנס).