עודד קטש ציפה לבכורה קצת יותר סבירה בפנאתינייקוס, אבל ההפך הוא שקרה. האלופה היוונית חטפה את אחת התבוסות הקשות שלה בשנים האחרונות - 100:74 בחוץ לפנרבחצ'ה - וירדה למאזן 13:6 ביורוליג. מדובר בהפסד הגדול ביותר של פאו מאז ה-97:66 לצסק"א במחזור האחרון בעונה שעברה, לפני שנגיף הקורונה גרם לביטולה.
בתקשורת היוונית ניתחו את ההפסד, וגם את הבכורה של המאמן הישראלי. "קטש לא קוסם", הייתה הכותרת של אחת הכתבות באתר SDNA. עוד נכתב כי "השחקנים לא עזרו לקטש במשחקו הראשון".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. פתיחה רעה לקדנציה בפאו
(צילום: EPA)
קטש עשה לא מעט ניסויים במהלך המשחק, ונתן למשל לשחקנים שהיו רגילים לשחק הרבה מאוד דקות, כמו למשל הסנטר הענק (2.20 מ') יורגוס פפיאניס, פחות מ-18 דקות. ביוון מציינים שהבעיה לא הייתה התקפית, למרות שפאו קלעה רק 74 נקודות, אלא ההגנה החלשה שספגה 100.
באתר 24SPORT נכתב ש"לא ראו את ההשפעה הפסיכולוגית של חילופי המאמנים" ואף נתנו את הכותרת "תבוסה קטסטרופלית" לידיעת המשחק עצמה.
3 צפייה בגלריה
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
נדוביץ'. משחק רע שלו
(צילום: EPA)
פנאתינייקוס, שלא הובילה פעם אחת בהתמודדות, הפסידה אותו כבר ברבע הראשון, כאשר ראתה את פנר רצה על חשבונה 0:18 בדרך ליתרון ענק 12:31. בחצי השני שחקניו של איגור קוקושוב, שרשמו ניצחון חמישי ברציפות, להטו מחוץ לקשת עם 11 שלשות מ-14 ניסיונות (15 מ-24 לאורך כל המשחק).
"זה היה משחק רע מאוד, בטח אם מסתכלים על לוח התוצאות", הודה בסיום קטש. "באופן אישי הרגשתי רע מאוד. ביומיים האחרונים ניסיתי להבין את המערכת, וזה קשה לעשות זאת בזמן כל כך קצר. לצערי לא הצלחתי להשפיע על השחקנים".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. יש לו הרבה עבודה
(צילום: EPA)
עוד הוסיף קטש: "הדבר היחיד שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה זה שהם צריכים להרים את הראש, להילחם לא משנה באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים".
הפורוורד ארון ווייט, שהיה מנקודות האור הבודדות בפאו עם 13 נקודות, הוסיף: "המאמן החדש יודע לאיפה הוא הגיע, ויש לו את הביטחון להצליח. יש משהו בו שגורם לך לחבב אותו"