דני אבדיה ממשיך בהכנות שלו לקראת דראפט ה-NBA ב-18 בנובמבר. הישראלי בן ה-19 מתאמן פעמיים ביום במשך שש שעות באולמות שונים באטלנטה, בה הוא מתגורר מאז חודש אוגוסט.
לקראת הדראפט התראיין אבדיה ל"יאהו", וסיפק כמה משפטים מעניינים: "אני נרגש וחי את החלום. אני נמצא בארה"ב, מתאמן ועושה את מה שאני הכי אוהב בעולם".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה. עובד קשה
(צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של דני אבדיה)
על העובדה שהוא צפוי להיות הישראלי שייבחר במקום הכי גבוה בדראפט, הוסיף אבדיה: "אין לנו הרבה שחקנים שנבחרו, אז עבורי לעשות היסטוריה בשביל המדינה שלי זה משהו מדהים".
מאמנו האישי באטלנטה, אפטים בוגואוב, החמיא לו: "לדני יש פוטנציאל גדול, ואני יכול להגיד שהוא ב-50 אחוזים מהיכולת שלו. אפשר לדמיין כמה טוב יותר הוא יהיה בעוד שנתיים-שלוש אם ימשיך לעבוד קשה כפי שהוא עובד".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
יחד עם המאמן האישי באטלנטה
(צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של דני אבדיה)
בכתבה כמובן הגזימו, כמו שהאמריקאים יודעים, וכתבו שאבדיה "נחשב לכוכב רוק בכדורסל העולמי", אבל עבורו זה כמובן יח"צ טוב לקראת היום החשוב בחייו.
כשנשאל מדוע החליט לשוב לשחק בעונה הקודמת במהלך הקורונה, בזמן ששחקנים אחרים שמועמדים להיבחר גבוה בדראפט העדיפו לשמור על עצמם בריאותית, אמר: "הייתי צריך להחליט האם לנוח או להמשיך להתאמן ולשחק. אני תחרותי וגם לא יכולתי לעזוב את החברים והמאמנים שלי לקבוצה. רציתי מאוד לזכות באליפות ולעזוב בטעם טוב".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
חזר כדי לזכות באליפות
(צילום: ראובן שוורץ)
על ההשוואות ללוקה דונצ'יץ', אמר אבדיה: "לוקה הוא יחיד במינו. מה שהוא השיג בליגה בשנתיים האחרונות זה פשוט לא ייאמן. הוא נתן הצהרה ל-NBA שכדורסל הוא משחק גלובלי. אני רוצה שתהיה לי מורשת משלי ולהראות את היכולות שלי".
בזמן האחרון הגיעו מספר קבוצות לצפות באבדיה מתאמן באטלנטה, וכפי שכבר דווח הוא השאיר רושם חיובי מאוד על גולדן סטייט שמחזיקה בבחירה מספר 2 בדראפט. "אני מקווה להראות לקבוצות כמה תחרותי אני, כמה אני אוהב לנצח ואיך אני כל הזמן מאתגר את עצמי. מקווה שהקבוצה שתבחר בי תאמין בי ותאפשר לי לקבל הזדמנות. אמשיך לעבוד קשה כי למצות את הפוטנציאל שלי".