אחרי ארבעה משחקים בפנאתינייקוס, מאזנו של עודד קטש עומד על שלושה ניצחונות והפסד בודד, פתיחה לא רעה בכלל. מחר (רביעי, 22:00) למאמן הישראלי מצפה משוכה קשה במיוחד בדמות משחק חוץ נגד ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג.
פאו מגיעה אחרי ניצחון על חימקי מוסקבה 78:94 וכן ניצחון ליגה 89:98 על לאריסה. למרות הניצחונות הללו, דבר אחד ברור - עם הגנה כזאת, שסופגת כל כך הרבה נקודות, ליוונים יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לצאת עם ניצחון מהבירה הספרדית.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. יפתיע את ריאל?
(צילום: EPA)
"הקבוצה משתפרת מיום ליום. השחקנים ואני מתחילים להכיר טוב יותר אחד את השני", אמר קטש לקראת המפגש. המאמן הישראלי התייחס גם ליריבה ולעובדה שקבוצתו תופיע למשחק בלי שניים משחקניה המרכזיים, יאניס פפאפטרו ויורגוס פפיאניס הפצועים: "אנחנו תמיד מגיעים כדי לנצח. האולם במדריד הוא אחד הקשים לשחק בהם, וגם לוח הזמנים הצפוף שלנו ב-10 הימים הקרובים קשה, בטח בלי שני שחקנים משמעותיים שלנו".
קטש הסביר כיצד קבוצתו תוכל להישאר בעניינים מול ריאל: "נגד קבוצה גדולה כזו המפתח יהיה להאט את הקצב שלהם".
2 צפייה בגלריה
פבלו לאסו עצבני
פבלו לאסו עצבני
לאסו. ריאל חייבת ניצחון
(צילום: EPA)
מצבה של ריאל כמובן הרבה יותר טוב מזה של פנאתינייקוס ביורוליג, אבל היא נמצאת במומנטום שלילי עם שלושה הפסדים מארבעת משחקיה האחרונים, כולל 86:84 בהיכל מנורה מבטחים נגד מכבי ת"א. ניקולאס לפרוביטולה, שנדבק בקורונה, ייעדר מהמשחק, כמו גם רודי פרננדס הפצוע. סרחיו יוי עשוי לשוב.