דני אבדיה ממשיך בהכנות לקראת פתיחת עונת הבכורה שלו ב-NBA והערב (רביעי) דיבר על ההתאקלמות שלו בוושינגטון וויזארדס.
אבדיה הודה כי העובדה שהוא משחק כדורסל מקצועני כבר מגיל 16 עזרה לו והוסיף: "יש לי את הכישורים. נבחרתי להגיע לכאן מסיבה מסוימת. אני אדם תחרותי מאוד ואוהב לנצח. לכן אני אתן 100 אחוז ולא מאמין שיהיו בעיות". הישראלי גם סיפר במה הוא התמקד בתקופה האחרונה: "עבדתי הרבה על הקליעה ואני גם מרגיש שיש שיפור".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. "יש לי את הכישורים"
(צילום: מתוך האתר הרשמי של וושינגטון)
אבדיה נשאל על החוויה שלו כרוקי בליגה הטובה בעולם וענה בחיוך שכבר יש לו ניסיון במעשי 'זובור' ותעלולים: "כבר שיחקתי עם שחקנים ש'התעללו' בי. הם קשרו את הנעליים שלי אחת לשנייה והדביקו את התא שלי, ככה שאני מכיר את ההרגשה".
מי שמסייע לו להיקלט בחדר ההלבשה הוא רוי האצ'ימורה ואבדיה אמר שהוא עוזר לו להבין מהן 'מטלות הרוקי' שמצופות ממנו. האצ'ימורה גם החמיא לו ברמה המקצועית כשאמר: "הוא קלע טוב, כמעט כמו דאוויס ברטאנס. הוא יודע לזוז כמו גארד ויכול לשחק במגוון עמדות".
2 צפייה בגלריה
רוי האצ'ימורה
רוי האצ'ימורה
רוי האצ'ימורה. החמיא
(צילום: רויטרס)
גם סקוט ברוקס, מאמנו של אבדיה דיבר על הקליעה שלו: "יש לו זריקה טובה. הטכניקה שלו טובה, הוא צריך עוד להתאמן על כך כמובן, אבל כבר ראינו כמה זריקות מצוינות באימונים".
בעוד ארבעה ימים אבדיה יערוך את משחקו הראשון כשחקן הוויזארדס. זה יקרה מול ברוקלין של קווין דוראנט וקיירי אירווינג במפגש ההכנה הראשון של וושינגטון.