ההתבטאות האנטישמית של סנטר מיאמי היט, מאיירס לנארד, במהלך משחק וידאו בו לקח חלק ("יהודון") ממשיכה להעסיק את ה-NBA. אחרי שקבוצתו השעתה אותו מכל פעילות, גם מאמנו, אריק ספולסטרה התייחס לדברים.
"הוא אמר משהו חסר טעם ופוגעני", אמר ספולסטרה. "אנחנו נשארנו עם ההשלכות של האמירה הזאת. לאמירות מהסוג הזה יש השפעה, וזאת הייתה ללא ספק אמירה כואבת".
2 צפייה בגלריה
מיירס לנארד
מיירס לנארד
מיירס לנארד
(צילום: AFP)
קפטן מיאמי ואחד השחקנים הוותיקים בליגה, יודוניס האסלם, הוסיף: "אנחנו לא יכולים לסבול אמירות כאלה כאן. יש טוב ויש רע, ומאז שאני בארגון הזה ועד שאעזוב אנחנו מנסים להיות בצד הטוב - בעיקר במקרים כאלה".
האסלם נשאל על ידי אחד העיתונאים האם לנארד התבטא בצורה דומה בעבר: "לא אדוני, מעולם לא שמעתי אותו מדבר בשפה שגרמה לי להרגיש שלא בנוח".
2 צפייה בגלריה
אריק ספולסטרה
אריק ספולסטרה
אריק ספולסטרה
(צילום: AFP)
לא מעט שחקני כדורסל וספורטאים הגיבו להתבטאות האומללה של לנארד בימים האחרונים, אחד מהם הוא כוכב הפוטבול היהודי, ג'וליאן אדלמן. "לא נפגשנו מעולם, ואני מקווה שנוכל לעשות זאת יום אחד", אמר אדלמן. "אני בטוח שספגת ביקורת על מה שאמרת, אני לא מנסה להוסיף, רק רוצה להציע פרספקטיבה. אפילו אם ההתבטאות נאמרה בטעות, היא יכולה להתפשט. בוא נעשה שבת ביחד ואראה לך מה זה זמן איכות".